مدیر عامل Peloton پس از اینکه در روز شکرگزاری با تقاضا مواجه شد عذرخواهی کرد

بسیاری از کاربران Peloton نتوانستند به مراسم روز شکرگزاری روز پنجشنبه بپیوندند و همین امر باعث شد تا مدیر عامل شرکت عذرخواهی کند. در ساعت 10 صبح به وقت شرقی، پلوتن دهمین رویداد سالانه “سوختن ترکیه” را با هدف شکستن رکورد جهانی گینس برای “بزرگترین کلاس دوچرخه سواری زنده” آغاز کرد. اما این شرکت با مشکل مواجه شد و بسیاری از کاربران نتوانستند در آن شرکت کنند. بری مک کارتی مدیر عامل شرکت در بیانیه ای گفت: “ما شما را ناکام گذاشتیم.”

به گفته مک کارتی، بیش از 37000 نفر توانستند شرکت کنند، اما مشخص نیست که چه تعداد نتوانستند شرکت کنند. «تعداد اعضایی که برای پیوستن به این رویداد تلاش می‌کردند زیرساخت‌های فنی ما را تحت الشعاع قرار داد و ما نتوانستیم از همه کسانی که تلاش می‌کردند در رویداد شرکت کنند، حمایت کنیم. کلاس،» او گفت. صفحه وضعیت Peloton به «خطاهای زیاد در کلاس‌های زنده» برای حدود یک ساعت اشاره می‌کند که فقط چند دقیقه پس از شروع کلاس شروع می‌شود و در ساعت 11:07 صبح به وقت شرقی حل می‌شود. برخی از کاربرانی که در این رویداد شرکت کردند نیز در جریان پخش زنده آن از مشکلات فنی خبر دادند. در زمان نوشتن این مقاله، به نظر می رسد همه چیز در حال کار است.

برای کسانی که نتوانستند شرکت کنند، Peloton در استوری اینستاگرام خود پست کرد که کلاس اکنون در صورت تقاضا در دسترس است، در حالی که نسخه تقویت کننده Turkey Burn از ساعت 10 صبح به وقت شرقی روز جمعه آغاز می شود.

  مایکروسافت نام اج را به "مرورگر هوش مصنوعی" در اندروید و iOS تغییر داده است

منبع: https://www.theverge.com/2023/11/23/23974096/peloton-ceo-apology-thanksgiving-crash