معاملات Black Friday Meta Quest 2 به شما 50 دلار تخفیف به همراه یک کارت هدیه 50 دلاری می دهد

هدست‌های واقعیت مجازی می‌توانند بسیار سرگرم‌کننده باشند، اما بسیاری از آنها نیاز به خرید رایانه شخصی یا کنسول بازی و همچنین یک هدست گران قیمت دارند. با این حال، هدست‌های متا کوئست را می‌توان به‌صورت مستقل مورد استفاده قرار داد، و اگرچه آخرین نسخه از این محدوده، متا کوئست 3 است، اما هنوز کمی گران است، متا کوئست 2 بسیار ارزان‌تر است و دارای تخفیف‌های عالی از جمعه سیاه است. در حال حاضر آمازون بهترین معامله را در بازار دارد 50 دلار تخفیف لیست قیمت و 50 دلار اضافی اعتبار دیجیتال در هنگام استفاده از کد META50. این قرارداد برای هر دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی اعمال می شود، بنابراین می توانید هر کدام را که برای شما مناسب است انتخاب کنید.

به گفته اسکات استین، کارشناس CNET، اگرچه Meta Quest 3 دارای سخت افزار جدیدتری است، اما تجربه نرم افزاری آن هنوز فراگیر نشده است. بنابراین، اگر به دنبال یک واحد مستقل مقرون به صرفه هستید، Quest 2 بهترین هدست واقعیت مجازی برای انتخاب است. می تواند بسیاری از عملکردهای بهره وری مشابه مدل ارتقا یافته را انجام دهد، مانند جفت شدن با صفحه کلید، دریافت اعلان های تلفن، برگزاری جلسات و موارد دیگر، و هزینه آن نصف است.

بهترین معاملات جمعه سیاه 2023

برخی از بهترین فروش ها و معاملات سال را از دست ندهید. تقریباً همه خرده‌فروشان تخفیف‌های عمیقی را بر روی طیف گسترده‌ای از کالاها ارائه می‌کنند. بهترین معاملات جمعه سیاه را کشف کنید و با پوشش وبلاگ زنده جمعه سیاه ما از آخرین معاملات به روز باشید.

همانطور که گفته شد، دوربین‌های AR Quest 2 فقط سیاه و سفید هستند، به این معنی که به خوبی Quest 3 یک تجربه AR کلی ارائه نمی‌دهند. در زیر کاپوت، تراشه Qualcomm Snapdragon XR2 وجود دارد که به شما قدرت کافی می‌دهد. برای استفاده از Quest 2 به تنهایی، اگرچه می توانید آن را به رایانه شخصی خود متصل کنید تا در صورت تمایل یا نیاز به آن کمی قدرت پردازش بیشتری داشته باشید. با این حال، چیزی که Quest 2 را بسیار قابل توجه می کند، پشتیبانی از بازی است که تعداد زیادی از آن وجود دارد، و چیزی که Quest 2 را به خریدی جذاب تر از Quest 3 تبدیل می کند.

  دوزیستانی که به بچه های خود شیر می دهند را شناسایی کنید

البته، اگر متقاعد نشده‌اید و همچنان می‌خواهید از جدیدترین هدست متا استفاده کنید، می‌توانید این معاملات Quest 3 یا فروش گسترده‌تر جمعه سیاه آمازون را برای جایگزین‌های بالقوه بررسی کنید.

معاملات بیشتر جمعه سیاه از CNET

منبع: https://www.cnet.com/deals/black-friday-meta-quest-2-deal-gets-you-50-off-plus-a-50-gift-card/#ftag=CAD590a51e