مهمترین عنصر در استخدام کارمندان اپل چیست؟ تیم کوک پاسخ می دهد

تیم کوک او در مصاحبه ای جدید درباره نحوه تفکر کارکنان اپل، اهمیت کار تیمی و ایده پردازی و نحوه به کارگیری افراد در این شرکت صحبت کرده است. کوک در یک نقطه از مصاحبه گفت که هرکسی که در اپل با آنها کار می کند به این اعتقاد دارد “یک بعلاوه یک برابر سه”. منظور تیم کوک از این جمله این است: “ایده شما به علاوه ایده من بهتر از ایده هر کسی به تنهایی است.” در مرحله بعد، تیم کوک ویژگی های شخصیتی خاصی را که متقاضیان کار اپل باید داشته باشند، فهرست کرد.

تیم کوک، مدیر عامل اپل در پادکست Dua Lipa ظاهر شد و در مورد بسیاری از مسائل شخصی و کاری صحبت کرد. به گزارش اینسایدر، کوک در مورد نیاز به همکاری و همبستگی میان کارمندان اپل گفت: کار ، با افرادی که بهترین ها را در شما به ارمغان می آورند، احساس باورنکردنی است؛ اساساً همه ما معتقدیم که یک به علاوه یک برابر است با سه. ایده شما. به علاوه ایده من بهتر از ایده های من است.” “هر ، برای خودش.”

اپل چه نوع افرادی را استخدام می کند؟

تیم کوک در مورد انتخاب افراد در این شرکت گفت که کارمندان اپل از همه اقشار، اعم از تحصیل کرده و بی سواد هستند. کوک گفت: «فکر می‌کنم یکی از ویژگی‌هایی که در افراد دنبال می‌کنم «توانایی انجام دادن» است. مشارکت او هست. آیا آنها واقعاً می توانند با دیگران همکاری کنند؟ آیا آنها به شدت معتقدند که یک به علاوه یک برابر با سه است؟ کوک گفت که او همچنین به دنبال کارمندانی است که کنجکاو باشد و از پرسیدن نترسید. ویژگی های دیگری که مدیر عامل اپل می خواهد عبارتند از: خلاقیت و مهارتهای کار گروهی او هست.

  تصویر روز ناسا: بقایای ابرنواختر کاسیوپیا

او گفت که اگرچه معتقد است برنامه نویسی یک مهارت مهم زندگی حتی در خارج از محل کار است، اپل افرادی را استخدام کرده است که نحوه کدنویسی را نمی دانند.

طبق گزارش Insider در سال 2016، روند استخدام اپل بسیار سختگیرانه است، همانطور که در مورد برخی از متقاضیان کار در این شرکت نیز صادق است. 13 بار با او مصاحبه شد. اپل همچنین در مورد اطلاعات مربوط به محصولات آینده خود، مانند نظارت بر سطل های ، کارمندان، نامگذاری سری محصولات جدید و حتی پوشاندن پنجره ها با پرده های خاموش، بسیار محرمانه عمل می کند.

تیم کوک در مصاحبه ای در سال 2015 اشاره کرد که استخدام افرادی با طیف وسیعی از دیدگاه ها مهم است. کوک به مصاحبه کننده گفت که اپل “افراد باهوش بد” او کسی را می خواهد که دارای دیدگاه باشد. خودی های اپل در مورد دیدگاه خود صحبت می کنند و می خواهند اوضاع را بهتر کنند.

منبع: https://digiato.com/growth-hacking/tim-cook-says-apple-hires-people-with-these-character-traits