ناتاشا لیو بوردیزو از آهسوکا خوشحال است که اکنون جدی است

ناتاشا لیو بوردیزو در نقش سابین رن در جنگ ستارگان: آهسوکا.

تصویر: دیزنی/لوکاس فیلم

جنگ ستارگان: آهسوکا من نه تنها بحث را از سر گرفتم شورشیان جنگ ستارگان، همچنین خط داستانی جدیدی برای بازیگران بازگشته خود ایجاد کرد. رئیس در میان آنها، شورشیان شخصیت سابین رن در نهایت شاگرد آهسوکا شد و متوجه شد که او دارای قدرت نیرو است و او را جدی می کند. ماندالوریان– و اولین در نوع خود، از دید عموم مردم.

برخی احساس می‌کردند که سابین به راحتی وارد نیرو شد، اما برای بازیگر ناتاشا لیو بوردیزو، شخصیت به اندازه کافی با او مشکل داشت. در اخیر سرگرمی هفتگی در مصاحبه، او اشاره کرد که چگونه نمایش از سابین می‌خواهد تا قبل از تسلط واقعی بر آنها، «دوباره» با قدرت‌های جدید خود تلاش کند. اگرچه مجموعه فعلی حرکات نیرو او به اندازه حرکات کاربران با تجربه‌تر پر زرق و برق نبود، اما این دردسرهای فزاینده وجود داشت، و این بازیگر از میزان “به هم ریختگی” این رشد در نهایت قدردانی کرد. بوردیزو گفت: «این یک سفر (برای من) عالی است. وقتی ریسک‌ها خیلی زیاد است، او می‌تواند در زمانی که بیشتر به آن‌ها نیاز داشت از آنها بهره‌برداری کند.»

به عنوان بخشی از مبارزات او با قدرت، آهسوکا به طور خلاصه سابین را می بیند که با گروه مورگان السبث برای پرش به کهکشانی جدید کار می کند. همه اینها در تلاش است تا در نهایت دوستش ازرا بریجر را به خانه بیاورد، و با احساسات متناقض او در مورد شکست قبلی اش در شاگردی آهسوکا، پیچیده تر می شود. بوردیزو می داند که شخصیت او در فصل اول برای برخی “قطبی” بود. اما از نظر او، این آشفتگی لازم بود تا نشان دهد سابین چقدر از آن زمان تغییر کرده است. شورشی ها در سال 2018 به پایان می رسد. او گفت: “خوشحال بود که بتوانم از چنین مکان تاریکی بیایم.” “من فکر می کنم که نمایش بدون شروع با پویایی (سابین و آهسوکا) که بسیار پرتنش هستند و به یکدیگر نیاز دارند، اما واقعا نمی خواهند به یکدیگر نیاز داشته باشند، سفر زیادی نداشته باشد.

  این ابزار PDF برای زندگی فقط 63 پوند هزینه دارد

حالا که می دانیم الف فصل دوم از آهسوکا در دست ساخت است، احتمالاً شاهد استفاده بیشتر سابین از قدرت نیروی خود خواهیم بود، مانند کاری که با آهسوکا در طول این کار انجام دادیم. جنگ ستارگان: جنگ کلون ها. با توجه به تطبیق پذیری سابین در طول شورشیان، دادن شمشیر نوری و تله‌کینزی به او منطقی است و نشان می‌دهد که چگونه هر کسی می‌تواند کاربر Force باشد. همچنین این مزیت را دارد که Sabine را به یکی از شکسته‌ترین و فوق‌العاده همه‌کاره‌ترین شخصیت‌های فرنچایز تبدیل می‌کند.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/star-wars-natasha-bordizzo-sabine-wren-jedi-1851204388