نتفلیکس برنامه های فیلم را برای پرسی جکسون اسپینوف کین کرونیکلز می کشد

جلد کتاب The Kane Chronicles: Red Pyramid اثر ریک ریوردان.

تصویر: کتاب هایی در مورد هایپریون

حتی قبل از سری دیزنی + منتشر شده در دسامبر گذشته، پرسی جکسون به نظر می رسید که جهان آماده گسترش با یک سه گانه سینمایی برای آن است کین کرونیکلز کتاب در نتفلیکس اما چهار سال پس از این افشاگری، نویسنده ریک ریوردان فاش کرد که استریمر به این تلاش ادامه نخواهد داد.

صحبت ، با یک طرفدار کنجکاو در خوب می خواندریوردان گفت که نتفلیکس در نهایت تصمیم گرفت این کتاب‌ها را روی صفحه نمایش کوچک نیاورد و در نهایت اجازه داد پروژه با انتخاب جهنم برای چند سال شکست بخورد. در نتیجه، هر استودیویی که بخواهد این فیلم‌ها را بسازد، باید قبل از هر کاری با آن‌ها، هزینه‌های پیش تولید را بپردازد. او گفت: «اصلاً غیرعادی نیست، و او با صراحت گفت که همه استریمرها کمربندهای خود را می‌بندند و کنسل می‌کنند. هر چیزی که می توانند برای صرفه جویی در پول.

حتی با اخیر تمدید فصل دوم برای پرسی جکسون و المپیکی ها، متوقف نشد کین برای شروع. در مورد دیگر اسپین‌آف برنامه‌ریزی‌شده برای شخصیت درون‌جهانی مگنوس چیس که ریوردان در گذشته به آن اشاره کرده بود، این یکی «(نگهداری) در ذخیره است». من نمی‌خواهم این کار را تا زمانی که پهنای باند کافی برای انجام درست آن نداشته باشم، انجام دهم، و همانطور که ممکن است حدس زده باشید، من خیلی سرم شلوغ است! »

THE کین کرونیکلز تمرکز بر خواهر و برادر شعبده باز کارتر و سادی که مانند پرسی از نسل خدایان هستند. اما جایی که پرسی و شخصیت‌های مستقیم در مدار او از خدایان یونانی می‌آیند، خواهر و برادر کین از نسل نارمر و رامسس کبیر هستند و ماجراجویی‌های آنها بیشتر بر تاریخ و اساطیر مصر متمرکز است. کتاب‌های سه‌گانه آنها (و داستان‌های کوتاه همراه آن) نیز بیشتر از سری کتاب‌های مادرشی (Mothership) تمایل به YA دارند.

  نگاهی به بهترین آنتولوژی‌های دنیای سینما

با پرسی در حال حاضر در دیزنی +، تعجب آور نیست اگر دیزنی تصمیم به دریافت آن داشته باشد کین و اینکه کل شرکت زیر پرچم اوست. اما همه چیز به آینده صنعت پخش و مدت زمانی که دیزنی مایل است در آن بماند بستگی دارد. پرسی جکسون برای شروع.

(از طريق تنوع)


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/kane-chronicles-movies-netflix-percy-jackson-1851283726