نحوه ایجاد و فعال سازی یک حساب پریمیوم Spotify

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

اگر اهل موسیقی هستید، حتماً با Spotify آشنا هستید، حتی اگر قبلاً تجربه کار با Spotify را نداشته باشید. این مقاله برای شماست، پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید و یاد بگیرید چگونه حساب پریمیوم Spotify را فعال کنید.

Spotify یکی از محبوب ترین پلتفرم های موسیقی است که استفاده از آن از هر نظر آسان است، به طوری که بسیاری از کاربران از آن برای گوش دادن به موسیقی استفاده می کنند. سرویس پخش آنلاین Spotify هزاران آهنگ از آهنگ های مختلف، انواع پادکست ها، کتاب های صوتی و … را در اختیار کاربران قرار می دهد تا کاربران بتوانند در هر شرایطی به راحتی گوش دهند.

اما تمامی امکانات اسپاتیفای در نسخه رایگان آن موجود نیست، باید بگوییم که نسخه پریمیوم دارای ویژگی های منحصر به فرد و کاربردی تری است.

Spotify Premium را بشناسید

اسپاتیفای در دو نسخه رایگان و پریمیوم عرضه شده است و نسخه پریمیوم کاربر را ملزم به فعال سازی و خرید می کند. با خرید نسخه پرمیوم، بیش از میلیون ها موسیقی جدید در اختیار کاربر قرار می گیرد. یکی از ویژگی‌های مثبت خرید Spotify این است که از آهنگ‌های جدید مطلع می‌شوید و موسیقی را به هر زبانی که می‌خواهید گوش دهید دریافت می‌کنید.

  تصویر روز ناسا: خطای دید تک رنگ

مزایای Spotify

با خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای از مزایای بسیاری برخوردار خواهید شد و دیگر محدودیت های قبلی را ندارید. امروزه پلتفرم های جالبی برای آشنایی با آهنگ های جدید، کیفیت بالا و تنظیمات هر نوع موسیقی وجود دارد که قابل توجه ترین آنها Spotify است که در ادامه با مزایای آن بیشتر آشنا خواهید شد.

– به راحتی می توانید به آلبوم هر هنرمندی که می خواهید دسترسی داشته باشید و به آن گوش دهید.

– به انواع موسیقی و پادکست ها در هر دسته ای از جمله آموزش، آشپزی، پزشکی و غیره دسترسی خواهید داشت.

– می توانید از ویژگی های جذاب Spotify مانند گوش دادن به موسیقی در تلویزیون، تبلت، تلفن و هر دستگاه دیگری استفاده کنید و همچنین تنظیمات خود را بر روی آنها اعمال کنید.

مزایای Spotify

بهترین راه برای فعال ، یک حساب پریمیوم Spotify

اگر می خواهید Spotify را با دسترسی کامل دریافت کنید، باید حساب Premium Spotify خود را فعال کنید که برای این کار باید مراحل زیر را دنبال کنید.

-در مرحله اولیه باید یک اکانت اسپاتیفای بسازید که رایگان است.

– سپس حساب خود را با گیفت کارت Spotify شارژ کنید.

– کد مربوط به گیفت کارت را در سایت اسپاتیفای وارد کرده و سپس با توجه به هزینه های حساب خود اقدام به فعال سازی اکانت اسپاتیفای خود نمایید.

در مورد فعال سازی حساب پریمیوم اسپاتیفای باید بگوییم که با توجه به تحریم های اعمال شده بر کشور، استفاده از کارت های داخلی غیرممکن است، اما این امر با استفاده از کارت های بین المللی امکان پذیر خواهد بود.

  10 ژانر فیلمی که اسکار آنها را به یاد ماندنی کرد

چگونه بین حساب پریمیوم اسپاتیفای تمایز قائل شویم؟!

راه های مختلفی برای اطلاع از تغییر اشتراک Spotify شما به Premium وجود دارد که ما ساده ترین آنها را ذکر می کنیم.

– وارد صفحه حساب کاربری خود شوید.

– گزینه منو را انتخاب کرده و وارد گزینه اشتراک شوید.

– در قسمت Spotify premium، روی View details کلیک کنید.

در این بخش، اگر عضو ممتاز Spotify هستید، اطلاعات مربوطه را به شما نشان می دهد. علاوه بر این، راه دیگر این است که به آدرس account.spotify.com بروید و روی گزینه overview کلیک کنید. در همین حال، می توانید بررسی کنید که آیا حساب شما دارای امتیاز است یا خیر.

چگونه یک حساب کاربری Spotify ایجاد کنیم

قبل از فعال ، حساب پریمیوم، باید یک حساب Spotify ایجاد کنید. اما باید بدانید که دسترسی به این اثر در ایران به صورت رسمی امکان پذیر نیست، اما راه حل هایی نیز برای کاربران وجود دارد که به صورت غیررسمی از طریق VPN با استفاده از آی پی خارجی یا استفاده از اکانت های پولی به Spotify دسترسی داشته باشند.

ساخت این اکانت کاملا رایگان و بدون هیچ هزینه ای است، اما در صورت فعال ، اکانت پریمیوم اسپاتیفای باید هزینه پرداخت کنید. برای ایجاد حساب کاربری فقط به کامپیوتر و دسترسی به اینترنت نیاز دارید. در مرحله اول می توانید اکانت فیسبوک خود را با ایجاد ایمیل ایجاد کنید.

در مرحله بعد با ورود به وب سایت Spotify در قسمت ورود وارد قسمت ایجاد حساب کاربری خواهید شد. در این مرحله، می توانید با اتصال به حساب کاربری فیسبوک خود، اکانت Spotify خود را ایجاد کنید.

  تاکتیک اضافی قسمت 44; 10 سال با شما خاطره بازی کردیم!

پس از ساخت اکانت باید وارد تنظیمات اکانت اسپاتیفای خود شوید و برای اکانت خود ایمیل و رمز عبور ایجاد کنید تا در صورت نیاز به دسترسی به اکانت خود در آینده بتوانید از این رمز عبور استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که ایمیل شما باید واقعی باشد.

این مراحل ذکر شده ایجاد اکانت اسپاتیفای از طریق کامپیوتر بود که البته با استفاده از گوشی اندروید یا آیفون نیز می توانید این کار را انجام دهید و به صورت زیر است: ابتدا اپلیکیشن اسپاتیفای را از اپ استور یا گوگل پلی دانلود کنید و با اجرا ، اکانت خود را بسازید. اینستاگرام متصل همچنین با فیس بوک.

نتیجه

در حال حاضر امکان فعال سازی حساب پرمیوم Spotify با استفاده از روش های غیر رسمی وجود دارد. اکانت اسپاتیفای مزایا و ویژگی های زیادی برای علاقه مندان به موسیقی دارد که با خاص ، آن این امکانات بیشتر می شود. در مقاله فوق مراحل ساخت اکانت پریمیوم اسپاتیفای و نحوه عضویت مورد بحث قرار گرفته است.

منبع: https://digiato.com/promoted/how-create-activate-spotify-premium-account