نسخه های پایه آیفون 17 احتمالا به طور کامل در هند تولید خواهند شد

به گفته مینگ-چی کو، اهمیت بازار آسیای جنوبی برای اپل در سال آینده افزایش خواهد یافت. 12 تا 14 درصد از گوشی ها آیفون در سال 2023 منتشر شد هند ساخته خواهد شد. وی همچنین اعلام کرد که در صورت فراهم بودن شرایط، اپل تصمیم گرفته است که این میزان را در سال آینده افزایش دهد 20 تا 25 درصد او افزایش می یابد. این تحلیلگر همچنین مدعی شد که انتشارات بنیادی آیفون 17 به طور کامل در هند تولید خواهد شد.

در گزارشی جدید، کو توضیح می دهد که فاکسکان در حال حاضر بین 75 تا 80 درصد از ظرفیت تولید آیفون در هند را در اختیار دارد. با این حال، ممکن است در آینده وضعیت تا حدودی تغییر کند، زیرا گروه هندی تاتا به زودی تولید آیفون را آغاز خواهد کرد.

تحلیلگر محصولات اپل می نویسد:

اپل می‌تواند با تبدیل گروه تاتا هند به مونتاژکننده آیفون (که خطوط تولید آیفون را از Wistron در هند خریداری کرده است) روابط خود را با دولت هند تقویت کند. این حرکت به نفع فروش آینده آیفون و سایر محصولات در هند خواهد بود. رشد ضروری اپل در دهه آینده

سال گذشته در گزارشی از سوی تحلیلگران جی پی مورگان گفته شد که اپل تا سال 2025 25 درصد از تولید آیفون را به هند منتقل خواهد کرد.

نسخه اصلی آیفون 17 در هند تولید می شود

آقای کو نیز در پست خود اشاره کرد که نسخه اولیه آیفون 17 در نیمه دوم سال 2025 به طور انحصاری در هند توسعه و تولید خواهد شد و تاریخ عرضه آن یک سال بعد در سال 2025 خواهد بود. این اولین باری است که یک محصول آیفون به طور کامل در خارج از چین تولید می شود.

  Xbox Game Pass Ultimate را به مدت 1 ماه فقط با 8 دلار با این تخفیف امتحان کنید

ظاهرا اپل به دلیل مشکلات کمتری که در توسعه نسخه پایه آیفون 17 نسبت به مدل های پرو پیش آمده و برای کاهش خطرات احتمالی این تصمیم را گرفته است. انتظار می رود سری آیفون 17 در پاییز 2025 عرضه شود. اپل مونتاژ آیفون را در سال 2017 در هند آغاز کرد و تاتا الکترونیک، تامین کننده هندی اپل، اخیراً تمام واحدهای مونتاژ Wistron در هند را به قیمت 125 میلیون دلار خریداری کرد.

منبع: https://digiato.com/mobile/kuo-iphone-17-production-kickoff-india