نوجوانان فلوریدا به دلیل ایجاد تصاویر «دیپ جعلی» برهنه از همکلاسی های خود دستگیر شدند

دو دانش‌آموز دبیرستانی فلوریدا در ماه دسامبر دستگیر شدند و به اتهام ایجاد برهنگی جعلی از همکلاسی‌های خود به جنایات درجه سوم متهم شدند. یک گزارش توسط سیمی به گزارش پلیس، دو پسر 13 و 14 ساله متهم به استفاده از یک “برنامه هوش مصنوعی” ناشناس برای تولید تصاویر واضح از سایر دانش آموزان “12 تا 13 ساله” هستند. این ممکن است اولین مورد اتهامات جنایی در ایالات متحده باشد که مربوط به تصاویر برهنه تولید شده توسط هوش مصنوعی است.

آنها بر اساس قانون فلوریدا در سال 2022 که توزیع تصاویر صریح و دکور شده ، را بدون رضایت قربانی جرم انگاری می کند، به جنایات درجه سوم متهم شدند. به نظر می رسد این دستگیری ها و اتهامات اولین مورد در نوع خود در کشور باشد که مربوط به اشتراک گذاری برهنه های تولید شده توسط هوش مصنوعی است.

رسانه های محلی این حادثه را پس از تعلیق دانش آموزان در آکادمی Pinecrest Cove در میامی فلوریدا در 6 دسامبر گزارش کردند و موضوع به اداره پلیس Miami-Dade گزارش شد. مطابق با سیمیآنها در 22 دسامبر دستگیر شدند.

کودکان خردسال که برهنه های تولید شده توسط هوش مصنوعی و تصاویر واضح از کودکان دیگر ایجاد می کنند، به یک مشکل رایج در مدارس در سراسر کشور تبدیل شده است. اما جدای از حادثه فلوریدا، هیچ حادثه ای که ما درباره آن نشنیده بودیم منجر به دستگیری نشد. در حال حاضر هیچ قانون فدرالی برای پرداختن به دیپ‌فیک‌های برهنه بدون توافق وجود ندارد، که ایالت‌ها را مجبور کرده است تا به تنهایی با تأثیر هوش مصنوعی مولد بر مسائل مربوط به سوء استفاده ، از کودکان، دیپ‌فیک‌های غیر توافقی، هرزه‌نگاری توافقی یا انتقامی مقابله کنند.

  The 39 Best Shows on Netflix Right Now

در پاییز گذشته، رئیس جمهور جو بایدن فرمان اجرایی در مورد هوش مصنوعی صادر کرد که در آن از آژانس ها درخواست گزارشی مبنی بر ممنوعیت استفاده از هوش مصنوعی مولد برای تولید پورنوگرافی کودکان شده بود. کنگره هنوز قانونی در مورد پورنوگرافی عمیق جعلی تصویب نکرده است، اما ممکن است به زودی تغییر کند. سنا و مجلس نمایندگان این هفته لایحه ای را ارائه کردند که به عنوان قانون DEFIANCE سال 2024 شناخته می شود و به نظر می رسد این تلاش از حمایت دو حزبی برخوردار باشد.

اگرچه تقریباً همه ایالت ها اکنون قوانینی دارند که به ، انتقام جویانه می پردازند، تنها تعداد انگشت شماری از ایالت ها قوانینی را تصویب کرده اند که به درجات مختلف به تصاویر ، صریح تولید شده توسط هوش مصنوعی می پردازد. قربانیانی که در ایالت های فاقد حمایت قانونی زندگی می کنند نیز شکایت کرده اند. به عنوان مثال، یک نوجوان نیوجرسی از همکلاسی خود به دلیل به اشتراک گذاشتن تصاویر برهنه هوش مصنوعی جعلی شکایت می کند.

THE لس آنجلس تایمز اخیرا گزارش شده است که اداره پلیس بورلی هیلز در حال بررسی پرونده ای است که در آن دانشجویان ظاهراً تصاویری را به اشتراک گذاشته اند که “از چهره های واقعی دانش آموزان بر روی بدن های برهنه تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده شده است.” اما از آنجایی که قانون ایالتی علیه «داشتن غیرقانونی اشیاء زشت با علم به اینکه یک فرد زیر 18 سال را درگیر یا شبیه‌سازی رفتار ، به تصویر می‌کشد» به صراحت به تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی اشاره نمی‌کند، این مقاله بیان می‌کند که مشخص نیست آیا جرمی انجام شده است یا خیر.

  یک لایسنس ویندوز 11 پرو را فقط با 23 دلار بخرید - قیمتی کم سابقه

منطقه مدرسه محلی روز جمعه به اخراج پنج دانش آموز درگیر در این رسوایی رأی داد لس آنجلس تایمز گزارش ها.

منبع: https://www.theverge.com/2024/3/8/24094633/deepfake-ai-explicit-images-florida-teenagers-arrested