نکات اساسی هنگام خرید لاستیک خودرو

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

قسمت مهمی از وزن خودرو روی لاستیک ها می افتد و اگر لاستیک ناسالم باشد نمی تواند این وزن را تحمل کند. از طرف دیگر، لاستیک دارای اصطکاک دائمی با زمین است و به مرور زمان فرسوده می شود. این موضوع اهمیت تعویض به موقع لاستیک ها و خرید لاستیک های باکیفیت را توضیح می دهد. اگر قصد خرید لاستیک های جدید برای خودروی خود را دارید، راهنمای کاملی را آماده کرده ایم که می توانید از آن کمک بگیرید.

زمان مناسب برای تعویض لاستیک

علائم زیادی در خودروی شما وجود دارد که به شما می گوید زمان تعویض لاستیک ها فرا رسیده است. اگر به این علائم توجه کنید، تصادفات ساییدگی لاستیک هرگز اتفاق نمی افتد و رانندگی لذت بیشتری خواهد داشت. اما علائم تعویض لاستیک چیست؟

یکی از دلایل اصلی لرزش خودرو، سایش لاستیک است. هنگامی که یک فرورفتگی یا برآمدگی روی سطح لاستیک ایجاد می شود، تعادل خودرو به هم می خورد و خودرو شروع به لرزیدن می کند. لرزش خودرو می تواند ناشی از عوامل دیگری از جمله چرخ های نامتعادل باشد.

  • ، روی لاستیک ها

، های ریز و درشت روی لاستیک نشان می دهد که عمر مفید لاستیک به پایان رسیده و زمان تعویض آن فرا رسیده است. این ، ها ممکن است لاستیک ها را در معرض خطر قرار داده و باعث انفجار آنها شوند. اگر هوای لاستیک پس از باد ، سریعا تمام شود، ممکن است مشکل به دلیل ،‌های لاستیک باشد.

  • سایش فرورفتگی لاستیکی
  تلسکوپ فضایی هابل جت های مرموز را شناسایی می کند

عمق آج تایر باید حداقل 1.6 میلی متر باشد. اگر عمق آج کمتر از 1.6 میلی متر باشد، به این معنی است که لاستیک باید تعویض شود. یکی از رایج ترین تست های عمق آج، تست سکه است. در این روش یک سکه بین لایه های لاستیک قرار می دهید و عمق آج را اندازه می گیرید.

به گفته کارشناسان عمر مفید لاستیک ها پس از طی 70 تا 80 هزار کیلومتر کاهش می یابد و زمان تعویض آنها فرا رسیده است. البته این عدد بسته به نوع لاستیک و سازنده تغییر می کند. اما حتما قبل از پیمودن 80000 کیلومتر سلامت لاستیک ها را بررسی کنید.

لاستیک ها طول عمر مشخصی دارند که معمولاً بین 3 تا 6 سال متغیر است. بسته به اینکه چقدر رانندگی می کنید، عمر لاستیک شما می تواند کوتاه یا افزایش یابد. اما در کل بهتر است لاستیک ها را هر 3 سال یکبار تعویض کنید.

خرید لاستیک خودرو از بهترین شرکت ها

اگر می خواهید لاستیک های باکیفیت بخرید، بهتر است به سازنده آن توجه کنید. شرکت های معتبر ایرانی و خارجی با تولید لاستیک استاندارد برای انواع خودرو نیاز شما را برآورده می کنند.

اگر به دنبال بهترین لاستیک های خارجی هستید حتما نام Headoy را خواهید شنید. Headway یکی از بهترین شرکت های چینی محسوب می شود که با استفاده از متخصصان و تکنولوژی روز، تایرهای بادوام در اندازه های مختلف و برای انواع خودروها تولید می کند.

  • لاستیک های دانلوپ

دانلوپ در سال 1890 توسط جان بوید در ایرلند تاسیس شد. این شرکت با چندین دهه تجربه در تولید لاستیک، لاستیک هایی با عمر بالا برای خودروهای مختلف تولید می کند. لاستیک های دانلوپ برای تمام فصول مناسب هستند و تجربه رانندگی لذت بخشی را در هر شرایط آب و هوایی و انواع جاده ها به شما می دهند.

  رنگ های زحل از فضاپیمای کاسینی

«برز» یک شرکت ایرانی است که در سال ۱۳۶۳ فعالیت خود را با نام مجتمع صنایع لاستیک کرمان آغاز کرد و بعداً به «برز» تغییر نام داد. این شرکت سابقه همکاری با کشورهایی مانند روسیه و ایتالیا برای تولید محصولات باکیفیت را دارد. شرکت پاریس نیز محصولات خود را به کشورهای همسایه صادر می کند.

شرکت کویر تایر یکی دیگر از شرکت های تولید لاستیک داخلی است که در سال 1366 تاسیس شد.این شرکت برای تولید لاستیک های خود از بهترین تجهیزات خریداری شده از اروپا استفاده می کند. لاستیک های بیابانی برای خودروها، SUV ها، کامیون ها و انواع خودروهای سنگین و نیمه سنگین مناسب هستند.

شما می توانید قاب مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. برای خرید اینترنتی لاستیک خودرو می توانید به رینگو مراجعه کرده و محصولات را در آنجا مقایسه کنید.

به خرید اینترنتی لاستیک خودرو می توانید به رینگو از بهترین شرکت ها مراجعه کنید.

خرید اینترنتی لاستیک خودرو

خرید اینترنتی لاستیک خودرو یک راه مطمئن و سریع برای خرید لاستیک نو است. در سایت های فروش آنلاین لاستیک می توانید محصولات را با هم مقایسه کنید، قیمت ها را ببینید، مقایسه کنید و طبق توضیحات بهترین محصول را برای خودروی خود خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی رینگو آنها با ارائه انواع قاب به خریداران کمک می کنند تا انتخابی هوشمندانه داشته باشند. رینگو انواع لاستیک خارجی و ایرانی را با قیمت و توضیحات در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید راحتتر تصمیم بگیرید.

خلاصه این مقاله

توجه به زمان مناسب برای تعویض خودرو بسیار مهم است و به رانندگی ایمن کمک می کند. در این مقاله به بررسی 5 علامت نشان دهنده تعویض لاستیک پرداختیم و سپس با بهترین شرکت های خارجی و ایرانی تولید کننده لاستیک آشنا شدیم. می توانید لاستیک های مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و تجربه رانندگی لذت بخشی داشته باشید.

  قیمت و برخی مشخصات گوشی Pixel 8a فاش شد

منبع: https://digiato.com/ad/essential-tips-when-buying-car-tires