هدفون WH-1000XM5 سونی با قیمت 328 دلار دوباره به فروش می رسد

هدفون های سری 1000XM سونی برای چند سال در صدر فهرست بهترین هدفون های بی سیمی قرار گرفته اند که می توانید بخرید. بهترین انتخاب فعلی متعلق به هدفون WH-1000XM5 ANC است و در حال حاضر 72 دلار در آمازون تخفیف دارند که به جای قیمت فهرست 400 دلار، به 328 دلار کاهش یافته است. این رقم بی سابقه نیست: ما شاهد کاهش قیمت آنها به 250 دلار بودیم که درست قبل از تعطیلات سال گذشته و امسال به 300 دلار و 280 دلار در خرده فروشان مختلف رسیدند. اما اگر نمی‌خواهید منتظر بمانید تا ببینید آیا این تخفیف‌ها برمی‌گردند یا خیر، ۷۲ دلار صرفه‌جویی مناسبی در خرید یک جفت بلندگوی فوق‌گوشی بسیار توصیه‌شده است. این فروش بخشی از فروش بزرگتر Sony Audio در آمازون است.

سونی

هدفون های پیشنهادی ما در حال حاضر ۷۲ دلار تخفیف دارند.

328 دلار در آمازون

حتی با قیمت کامل، WH-1000XM5s یک خرید هوشمندانه است اگر به دنبال صدای برتر، حذف نویز عالی، و تناسب راحت طولانی مدت هستید. کارشناس صوتی ما، بیلی استیل، در بررسی خود گفت که این دستگاه ها در یک لیگ خاص خود هستند. صدا نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است – که قبلاً عالی بود – اما اکنون صدای باس بیشتر شده و وضوح حتی دقیق تر تنظیم شده است. آنها عمر باتری طولانی 30 ساعت دارند و حذف نویز قادر است صدای انسان، صداهای تلویزیون و صداهای مختلف محیطی دیگر را مسدود کند. تعداد زیادی کنترل داخلی با درک آسان وجود دارد که به شما امکان می دهد کارهایی مانند رد ، آهنگ و پاسخ دادن به تماس ها را انجام دهید. حتی یک ویژگی وجود دارد که وقتی شروع به صحبت می کنید، چیزی را که به آن گوش می دهید متوقف می کند.

  Snap Travel Security برای رانندگان دوباره طراحی شده است

در حالی که این یک پیشرفت نسبت به مدل قبلی، هدفون WH-100XM4 سونی است، اما همچنان یک گزینه عالی با صدای عالی و تناسب راحت است. آنها با قیمتی کمتر از 248 دلار به فروش می رسند. این 100 دلار کمتر از قیمت لیست است و حدود 20 دلار بیشتر از پایین ترین قیمتی است که در جمعه سیاه سال گذشته به ثبت رساند.

دنبال ، @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع: https://www.engadget.com/sonys-wh-1000xm5-headphones-are-back-on-sale-for-328-164134517.html?src=rss