اپل می خواهد با استفاده از هوش مصنوعی، سرویس تبلیغات در اپ استور را بهبود بخشد

به نظر می رسد اپل قصد دارد از هوش مصنوعی برای خرید تبلیغات و قرار دادن آنها در اپ استور استفاده کند. این عملکرد مشابه پلتفرم های Google Performance Max و Meta Advantage+ خواهد بود.

طبق گزارش Business Insider، اپل این آزمایش را با گروه کوچکی از تبلیغ کنندگان آغاز کرده است. این پلت فرم هوش مصنوعی به طور خودکار بهترین مکان را برای قرار دادن تبلیغات در اپ استور تعیین می کند.

اپل به تبلیغ کنندگان گفته است که در حال آزمایش است تا ببیند آیا می تواند عملکرد تبلیغات جستجو را بهبود بخشد. کوپرتینویی ها احتمالا در ماه های آینده این پلتفرم را معرفی و راه اندازی خواهند کرد.

در حال حاضر، اسلات های تبلیغاتی موجود در اپ استور اپل شامل یک اسلات صفحه «App Store Today» و یک شکاف بخش «شما ممکن است دوست داشته باشید» در صفحه محصول هر برنامه است.

اپ استور

هوش مصنوعی برای تبلیغات فروشگاه App چگونه کار می کند

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند مخاطبان هدف و بودجه خود را وارد کمپین جدید کنند و الگوریتم هوش مصنوعی اپل تصمیم می‌گیرد که تبلیغ را در کجا قرار دهد.

کسب و کار تبلیغات یک منبع درآمد نوظهور برای اپل است. برخی از تحلیلگران بر این باورند که درآمد کسب و کار تبلیغاتی اپل تا سال 2025 می تواند به 6 میلیارد دلار برسد که 4.1 میلیارد دلار آن از تبلیغات جستجو است.

با این حال، تبلیغات اپل مشکلاتی داشته است. در اکتبر 2022، تبلیغات مرتبط با قمار تقریباً در هر جستجو ظاهر شد. مهم نیست که کاربر به دنبال چه چیزی بوده است. این گونه تبلیغات در کنار برنامه های کودک و حتی برنامه های ، اعتیاد به قمار پخش شده است.

  بهترین گوشی گیمینگ | زمستان ۱۴۰۲

منبع: https://digiato.com/app/optimization-appstore-ads-made-possible-by-artificial-intelligence