هوآوی ممکن است در حال کار بر روی هدست واقعیت ترکیبی خود برای رقابت با اپل باشد

هواوی همچنین در حال کار بر روی هدست واقعیت ترکیبی خود برای رقابت با ویژن پرو اپل است. درست مانند Vision Pro اپل، هدست آینده هواوی نیز یک پوشیدنی رده بالا خواهد بود که جزئیات آن اکنون فاش شده است.

به گفته GizmoChina، غول فناوری چینی در حال توسعه یک هدست واقعیت ترکیبی است که از یک چیپست پرچمدار نیز استفاده خواهد کرد. استفاده از یک پردازنده پیشرفته باعث می شود این هدست تجربه همه جانبه تری را برای کاربران خود فراهم کند.

ویژگی های هدست واقعیت ترکیبی هواوی

همچنین انتظار می رود هواوی از مکانیزم خنک کننده قدرتمندی برای این دستگاه استفاده کند که مشکل اصلی این دسته از محصولات یعنی اتلاف حرارت را حل می کند.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که هدست واقعیت مختلط هوآوی مانند Apple Vision Pro دارای یک واحد باتری خارجی خواهد بود. به جز آنچه ذکر شد، جزئیات دیگری از این دستگاه فاش نشده است.

در همین حال، Honor، یکی از زیرمجموعه‌های سابق هوآوی، نیز در حال کار بر روی یک هدست واقعیت ترکیبی است. این نشان می دهد که برندهای چینی قصد دارند به زودی در صنعت پوشیدنی های ممتاز حضوری فعال داشته باشند و در این زمینه بهتر با اپل رقابت کنند.

زمان عرضه، مشخصات و سایر ویژگی های این دستگاه هنوز مشخص نیست. از نظر قیمت، با توجه به اینکه هدست واقعیت ترکیبی هواوی با Vision Pro اپل رقابت خواهد کرد، می توان انتظار داشت که این دستگاه چینی قیمت رقابتی تری داشته باشد. بنابراین، مانند هدفون اپل، ما با دستگاهی با قیمت حدود 3500 دلار روبرو نخواهیم بود! با این حال، طبق گزارش های قبلی، غول کوپرتینویی در حال ساخت نسخه ارزان تری از هدفون خود است که برای کاربران عمومی عرضه خواهد شد و نسخه اول بیشتر برای توسعه دهندگان در نظر گرفته شده است.

  ChatGPT را با این بسته آموزشی هوش مصنوعی ۲۵ دلاری بیاموزید

منبع: https://digiato.com/gadgets/huawei-mr-headset-take-on-apple-vision-pro