هوش مصنوعی کسب و کار شما را یک شبه تغییر نمی دهد!

اگرچه OpenAI کاربران سازمانی را تشویق می‌کند که از هوش مصنوعی استقبال کنند، اما یکی از مدیران شرکت می‌گوید که مردم نباید انتظار داشته باشند که این فناوری به سرعت تجارت آنها را تغییر دهد. “نقاشی لیوان نور”مدیر اجرایی OpenAI در مصاحبه ای گفت که برخی از افراد توانایی های هوش مصنوعی را بیش از حد ارزیابی می کنند. او گفت برخی از مردم فکر می‌کنند که هوش مصنوعی می‌تواند با تغییر در کسب‌وکارشان تفاوت بزرگی ایجاد کند، اما اینطور نیست.

بر اساس مصاحبه CNBC با مدیر عامل OpenAI، انتظار نداشته باشید که هوش مصنوعی به این زودی ها کسب و کارها را متحول کند. لایت کپ گفت شرکت‌ها انتظار دارند که هوش مصنوعی مولد بسیاری از مشکلات را حل کند، هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و در صورت خرابی، رشد را به شرکت بازگرداند. او گفت که اگرچه هوش مصنوعی می تواند شرایط را بهبود بخشد، اما نمی تواند مشکلات را به طور کامل حل کند زیرا این فناوری هنوز در مراحل ابتدایی خود است.

AI سازمانی ChatGPT و انتظارات بالای شرکت ها از آن

OpenAI همچنین نسخه سازمانی چت بات محبوب خود ChatGPT را منتشر کرد و قول داد که این هوش مصنوعی از داده های اختصاصی و حساس شرکت ها محافظت می کند. Lightcap گفت که این شرکت همچنان در حال کار در لیست انتظار طولانی شرکت ها برای دسترسی به نسخه سازمانی ChatGPT است.

مصرف کنندگان و سازمان ها به طور یکسان هوش مصنوعی را به عنوان راهی برای آسان ، کارها پس از ترویج شرکت های فناوری آن پذیرفته اند. از سوی دیگر، نگرانی این سازمان ها در مورد انتشار ناخواسته اطلاعات، توسعه دهندگانی مانند OpenAI، مایکروسافت و آمازون را بر آن داشته تا نسخه های سازمانی مدل های هوش مصنوعی مولد را با امنیت بیشتری ارائه دهند.

  نحوه ایجاد و فعال سازی یک حساب پریمیوم Spotify

با این حال، برخی از کارکنان شرکت‌هایی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند ناراضی هستند و می‌گویند که هوش مصنوعی کار را آسان‌تر نکرده است. به عنوان مثال، چت ربات بانکی ایجاد شده با کمک OpenAI مورد استقبال مشتریان قرار نگرفت، زیرا مردم همچنان ترجیح می دهند به جای هوش مصنوعی با یک انسان برای کسب اطلاعات تعامل داشته باشند.

منبع: https://digiato.com/artificial-intelligence/ai-cant-transform-your-business-overnight