وان پلاس قبل از اینکه باتری ساعت هوشمند خود را تقویت کند، یک «مکث بازتابی» سه ساله انجام داد

سال 2024 است. همه ساعت‌های هوشمند باید چند روز عمر باتری را ارائه دهند. همانطور که مطرح می شود، طیف فوق العاده گسترده ای از دستگاه ها وجود دارد. من تا آنجا پیش می روم که بگویم باتری محدود بزرگترین مشکل اپل واچ بوده و همچنان باقی است. سری 9 در حال حاضر دارای امتیاز 18 ساعت در حالت استاندارد و 36 ساعت در حالت کم مصرف است.

در همین حال، واچ 2 آینده وان پلاس، عمر باتری خیره کننده 100 ساعت را “در حالت هوشمند کامل” وعده می دهد. البته این دقیقاً همان ادعایی است که بهتر است قبل از رونمایی رسمی این پوشیدنی در هفته آینده در کنگره جهانی موبایل در بارسلون، با کمی نمک در نظر گرفته شود. من جلوتر می روم و به افراد علاقه مند می گویم که منتظر بررسی های اولیه باشند.

بر اساس یک پست وبلاگ، این شرکت پس از OnePlus Watch 1 یک وقفه سه ساله و یک استراحت بازتابی انجام داد.

باتری دقیقاً همان چیزی است که OnePlus باید به آن تکیه کند. این محصول نسل اول تا دو هفته عمر باتری با باتری 3402 میلی آمپر ساعتی یا 25 ساعت با GPS خاموش را وعده می داد. حتی در آن زمان، این نقطه برجسته ساعتی بود که نتوانست تحت تاثیر قرار دهد. مهم نیست که در میان دستگاه‌های Wear OS متمایز شوید، بلکه بیشتر باید راه‌های بیشتری را طی کنید، به‌خصوص اکنون که گوگل و سامسونگ هر دو در حال ساخت دستگاه‌هایی برای بهره‌برداری از سیستم Wear OS هستند.

OnePlus ثابت کرد که هنوز هم می تواند تحت تاثیر قرار دهد، حتی اگر اولین باری نباشد که وارد بازار شده است. این موضوع از روزهای اولیه عرضه گوشی های هوشمندش بود و این شرکت با OnePlus Open خود را ثابت کرد. من یکی از منتقدانی بودم که واقعاً متعجب شدم از اینکه متوجه شدم محصول را به اندازه خودم دوست دارم. این چیزی خاص برای OnePlus نیست، بلکه توضیحی درباره وضعیت لوازم الکترونیکی مصرفی است.

  راهنمای سفر به کهکشان به کتابفروشی ها می رسد

در مورد روزهای اولیه صحبت ،، OnePlus می‌گوید که “با توجه به بازخوردهای جامعه، به صفحه طراحی بازگشت تا اطمینان حاصل شود که OnePlus Watch 2 یک تجربه کاربری عالی ارائه می‌دهد.” بازخورد جامعه در طول راه اندازی اولیه OnePlus یک تفاوت عمده بود. با این حال، حفظ چنین خط مستقیمی با رشد کسب و کار دشوار است. این سازنده گوشی های هوشمند همچنین از آن زمان به طور رسمی در غول سخت افزاری چینی Oppo ادغام شده است.

گفته می‌شود، ساعت‌ها مکالمه مستقیم با کاربران لازم نیست تا بدانید که عمر باتری در ساعت‌های هوشمند بسیار مهم است. این اقلام برای استفاده در تمام طول روز و شب طراحی شده اند. این کار جای زیادی برای شارژ ، باقی نمی گذارد. اینکه بتوانید برای چندین روز از یک دستگاه بدون نگرانی در مورد این نوع چیزها استفاده کنید، تجربه را تا حد زیادی بهبود می بخشد. همچنین هنگامی که دستگاه را یک شب در میان شارژ نمی کنید، تصویر کامل تری از تناسب اندام و الگوهای خواب شما ارائه می دهد.

سه سال معادل یک عمر در دنیای لوازم الکترونیکی مصرفی است. Watch 1 در دنیای ساعت‌های هوشمند خیلی جابجا نشده است. شاید تکیه به میزان قابل توجهی بر عمر باتری، شانس آن را برای دور دوم بهبود بخشد. من نفسم را در مقوله‌ای حبس نمی‌کنم که در حال حاضر با چند نام بزرگ و در انحصار دستگاه‌های بسیار ارزان قیمت است. گفته می‌شود، هر چیزی که اهمیت عمر باتری بهتر را دوباره متمرکز کند، احتمالاً برای این دسته مثبت است.

  ایران سال 1400 ؛ پیش بینی آینده علم و تکنولوژی در سال های آتی تکراتو

منبع: https://techcrunch.com/2024/02/20/oneplus-took-a-three-year-reflective-pause-before-increasing-its-smartwatch-battery/