پایان همکاری این پخش کننده معروف با اپل در مورد چین و هوش مصنوعی صحبت می کند

در چند روز گذشته اخباری مبنی بر پایان یافتن حضور مردم منتشر شد جان استوارت، مجری معروف آمریکایی برنامه تلویزیونی «مشکل با جان استوارت». شتر خیلی سر و صدا کردم حال در گزارشی جدید گفته شده که ظاهرا اپل استوارت را به دلیل مسائلی مانند چین و هوش مصنوعی اخراج کرده است.

اپل نگران صحبت در مورد هوش مصنوعی و چین است

نیویورک تایمز در گزارش خود توضیح می دهد که مشکلات مختلفی وجود داشته که می تواند باعث پایان همکاری اپل و استوارت شود. با توجه به این پست، به نظر می رسد صحبت های او در مورد او باشد چین و هوش صنعتی این موضوع باعث نگرانی مدیران غول کوپرتینویی شده است. اگرچه دقیقاً مشخص نیست استوارت در مورد این دو موضوع چه گفته است، اما می توان حدس زد که این سخنان ممکن است انتقادی بوده باشد.

هالیوود ریپورتر همچنین در گزارش خود توضیح می دهد که اپل اصرار داشت که هر دو طرف در مورد مسائل خاصی در این برنامه “اقدام” کنند. اما مجری سابق برنامه آمریکایی The Daily Show این شرایط را نپذیرفت.

چین مدت‌هاست که موضوع داغ برنامه‌های تلویزیونی آمریکا بوده است و اگر این گزارش درست باشد، واضح است که مدل‌های هوش مصنوعی تقریباً به یک موضوع داغ تبدیل شده‌اند. همچنین گزارش هایی از برنامه های هوش مصنوعی اپل تاکنون منتشر شده است و می دانیم که غول آیفون در حال کار بر روی چت بات خود برای رقابت با ChatGPT است.

طی چند سال گذشته، یکی از بزرگترین دستاوردهای اپل تی‌وی پلاس این بود که جان استوارت را برای میزبانی یک برنامه گفتگوی سیاسی جدید به ارمغان آورد. Trouble with Jon Stewart در سال 2021 نمایش داده شد.

  نقض حریم خصوصی کودکان TikTok به وزارت دادگستری ایالات متحده ارجاع شده است

استوارت که ظاهراً کنترل کامل بر محتوای برنامه خود را ترجیح می داد، کناره گیری کرد و فیلمبرداری فصل 3 سریال The Issue With Jon Stewart که قرار بود در هفته های آینده آغاز شود، اکنون متوقف شده است. با رفتن استوارت

منبع: https://digiato.com/finance-investment/apple-jon-stewart-show-ai