پرتال محبوب پخش زنده در نیویورک و دوبلین دوباره شروع به کار کرد

دروازه های دوگانه ای که در نیویورک و دوبلین ساخته بود و مدتی پیش به دلیل رفتار ناشایست مردم بسته شده بود، دوباره شروع به کار کرد. اکنون ساکنان این دو شهر می توانند شهر مربوطه را در حال زندگی و تعامل با شهروندان خود ببینند.

به گزارش بی بی سی، شورای شهر دوبلین اعلام کرد که پخش زنده در این شهر فقط از ساعت 11 صبح تا 9 شب به وقت محلی ادامه خواهد داشت. در نیویورک، پورتال مربوطه به پخش زنده از ساعت 6 صبح تا 4 بعد از ظهر به وقت محلی ادامه می دهد. در بیانیه شورای شهر دوبلین آمده است که این پورتال توجه ده ها هزار نفر را به خود جلب کرده و حدود 2 میلیارد تعامل آنلاین دریافت کرده است.

تضمین های جدید برای پورتال های پخش زنده در دوبلین و نیویورک

در نیویورک، یک نیروی امنیتی قرار است در ساعات کاری گیت حضور داشته باشد. در این بیانیه آمده است: «ما اقداماتی را برای جلوگیری از ورود افراد به دروازه و نگه داشتن گوشی‌های خود در مقابل لنز دوربین انجام داده‌ایم. تیم Portals.org از راه حل تشخیص نزدیکی استفاده کرد. اکنون، اگر کسی بر روی سکوی پورتال قرار گیرد یا جلوی دوربین بایستد، خوراک زنده در هر دو پورتال در دو سوی اقیانوس اطلس محو خواهد شد.

این برنامه قبلاً توسط شورای شهر دوبلین به دلیل رفتار نامناسب مردم، مصرف مواد مخدر در مقابل دوربین و رفتار بی ادبانه متوقف شده بود. یک شهروند ایرلندی تصاویری از حملات 11 سپتامبر را روی دوربین این پورتال به نمایش گذاشت. نمونه های مشابهی در نیویورک رخ داده است. به عنوان مثال، یکی از شهروندان تصویری از یک سیب زمینی را بر روی دروازه نمایش داد تا نماد قحطی بزرگ ایرلند در سال های 1845-1852 باشد.

  تصویر روز ناسا: شفق قطبی بر فراز جورجیا

دروازه شهر دوبلین در تقاطع خیابان ارل شمالی و خیابان اوکانل قرار دارد. دروازه نیویورک همچنین در یکی از شلوغ ترین تقاطع های شهر، یعنی در میدان عمومی فلاتیرون جنوبی در خیابان 22 واقع شده است.

منبع: https://digiato.com/articles/newyork-dublin-portal-reopened