پروتون درایو قابلیت پشتیبان‌گیری از عکس‌های رمزگذاری‌شده را به اندروید اضافه می‌کند

Proton Drive، برنامه ذخیره‌سازی ابری رمزگذاری‌شده سرتاسر، بیشتر و بیشتر شبیه Google Drive است. نسخه اندروید این برنامه اکنون به شما امکان می دهد به طور خودکار از عکس ها در تلفن خود نسخه پشتیبان تهیه و مدیریت کنید.

با اضافه شدن قابلیت های همگام سازی و مدیریت عکس، به عنوان جایگزینی برای گزینه های ذخیره سازی ابری سنتی مانند Google Drive و Microsoft OneDrive قابل استفاده تر می شود. برخلاف این دو سرویس، فایل‌های ذخیره شده در Proton Drive رمزگذاری شده‌اند، به این معنی که اشخاص ثالث، از جمله خود پروتون، نمی‌توانند محتوای آپلود شده شما را مشاهده کنند.

اگرچه Proton Drive در حال حاضر به شما امکان می دهد عکس ها و سایر فایل ها را از تلفن خود ذخیره کنید، اما به طور خودکار عکس های جدید را همگام سازی نمی کند. به‌روزرسانی، پشتیبان‌گیری از عکس‌های خود را در این سرویس راحت‌تر می‌کند، زیرا دیگر نیازی به آپلود دستی همه عکس‌های اخیر خود ندارید. علاوه بر این، Proton Drive یک برگه جدید “Photos” دریافت می کند که به شما امکان می دهد تمام عکس های خود را که بر اساس ماه گرفته شده سازماندهی شده اند پیمایش کنید.

پشتیبان‌گیری عکس از امروز در برنامه Android Proton Drive در دسترس خواهد بود و در آینده در iOS در دسترس خواهد بود. Proton Drive تا 1 گیگابایت رایگان است، با یک طرح 200 گیگابایتی با قیمت 4.99 دلار در ماه و یک طرح 500 گیگابایتی 12.99 دلار در ماه. Proton Drive سال گذشته روی ویندوز راه اندازی شد و به تدریج پشتیبانی از macOS، Android و iOS را اضافه کرد و به شما این امکان را می دهد که به فایل های خود در همه دستگاه های خود دسترسی داشته باشید.

  متا بالاخره انتشار عمومی Trades API را آغاز کرد

منبع: https://www.theverge.com/2023/12/7/23991301/proton-drive-photos-android-sync