متا وب سایت اختصاصی هوش مصنوعی خود را با نام Imagine راه اندازی کرده است

در رویداد Meta Connect 2023، متا هوش مصنوعی را برای تولید تجسم فاش کرد و نسخه پیش نمایش آن را به کاربران ارائه کرد. اکنون نسخه وب این هوش مصنوعی وارد شده است تا کاربران بتوانند از طریق مرورگر خود از آن استفاده کنند.

همانطور که متا در یک پست وبلاگ جدید توضیح داد، مدل تولید تصویر Imagine این شرکت اکنون از طریق یک وب سایت اختصاصی نیز در دسترس است. درست مانند سایر ابزارهای هوش مصنوعی، Imagine به کاربران این امکان را می دهد که با پیام های متنی ساده خود تصاویر ایجاد کنند. Imagine که بر اساس مدل متای Emu ساخته شده است، چهار تصویر برای دستور متنی هر کاربر ایجاد می کند.

هوش مصنوعی برای تولید تصاویر متا

تمام تصاویر تولید شده توسط این مدل همچنین حاوی یک واترمارک در گوشه پایین سمت چپ هستند تا تشخیص دهند که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده اند. این غول فناوری همچنین قول داده است که در آینده روی واترمارک های نامرئی کار کند که در برابر دستکاری های رایج تصویر مانند برش، تغییر رنگ و موارد دیگر مقاوم خواهند بود.

علاوه بر این، متا ابزار جدیدی به نام Reimagine (تصویر زیر) را برای افرادی که از طریق برنامه های پیام رسانی شرکت با فرم ایجاد عکس در تعامل هستند (تصویر زیر) معرفی کرده است که با آن می توانید عکس های تولید شده توسط هوش مصنوعی متا را با دوستان خود مبادله کنید.

متا همچنین در پست خود اشاره کرد که در حال آزمایش ده ها ویژگی جدید هوش مصنوعی برای برنامه های خود است. برای اینستاگرام، متا در حال آزمایش توانایی تبدیل عکس منظره به پرتره در استوری با استفاده از ابزار خلاقانه جدیدی به نام Expander است. برای فیس بوک، هوش مصنوعی مولد قرار است در زمینه هایی مانند گروه ها و پلیس بازار ظاهر شود. از دیگر ویژگی‌های توسعه متا، می‌توان به پیشنهادهای نوشتاری ایجاد شده توسط هوش مصنوعی برای پست‌های فید و همچنین پاسخ‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی برای سازندگان اشاره کرد.

  Exynos 2500 احتمالاً عملکرد بهتری نسبت به Snapdragon 8 Gen 4 خواهد داشت

در نهایت، متا اکنون ربات چت خود را در دسترس همه کاربران آمریکایی قرار داده است. چت بات این شرکت در اینستاگرام، مسنجر و واتس اپ در دسترس است و متا نیز در حال آزمایش ویژگی جدید «حافظه بلند مدت» برای هوش مصنوعی خود است.

منبع: https://digiato.com/artificial-intelligence/meta-ai-image-generator-web-browser