پرچم ما یعنی مرگ واقعاً مرده است

بازیگران فصل اول سریال «پرچم ما به معنای مرگ» شبکه HBO.

تصویر: HBO

ژانویه گذشته، HBO لغو شد پرچم ما یعنی مرگ بعد از نمایش فصل دوم در اکتبر ایجاد شد (و به پایان رسید). مانند بسیاری از برنامه‌های لغو شده، یک کمپین از طرفداران برای تلاش برای وادار ، HBO به تمدید سریال به وجود آمده است، در حالی که سازنده سریال دیوید جنکینز گفته است که تمام تلاش خود را برای خرید سریال انجام خواهد داد. در جای دیگر این می تواند برای یک کمدی در مورد دزدان دریایی همجنس گرا باز باشد.

اما همانطور که جنکینز در این مورد فاش کرد، آن رویاها اکنون به پایان رسیده اند اینستاگرام این برنامه در شبکه یا پخش کننده دیگری پخش نمی شود. او نوشت: «حداقل تا آنجایی که به این تماشای شیرین مربوط می شود، به پایان راه رسیده ایم. پس از جلسات متعدد، مکالمات و غیره، به نظر می رسد خانه دیگری برای خدمه ما وجود ندارد. جنکینز سپس از طرفدارانش به خاطر تلاش‌هایشان تشکر کرد، که «در سراسر صنعت مورد توجه قرار گرفتند»: آنها پول کافی برای بیلبوردهای نیویورک و لندن جمع‌آوری کردند، که به گفته او به بازیگران و گروه کمک زیادی کرد تا «با این مشکل روبرو شوند». ضرر – زیان.”

او در پایان گفت: عشقی مانند عشق ما نمی تواند در یک لحظه ناپدید شود. «وقتی دوباره همدیگر را در میستیک دیدیم، سلام کنید. خداحافظی نمی کنیم، چون نمی رویم. ما فقط در حال استراحت هستیم تا دفعه بعد که بتوانیم چیزی را با هم به اشتراک بگذاریم.

  گلکسی زد فلیپ 6 احتمالاً با قیمت بالاتری نسبت به نسل قبلی در اروپا عرضه خواهد شد

پرچم ما یعنی مرگ تنها آخرین لغو در یک سکانس با اندازه مناسب از HBO بود. در کنار افرادی که دوست دارند رپ لعنتی و مهماندار، شبکه گروه بندی شده جهان غرب پس از چهار فصل، که با توجه به اینکه برنامه آماده بود، بازیگران و عوامل سریال را شگفت زده کرد چیزها را ببند با فصل پنجم شرکت مادر آن، برادران وارنر. دیسکاوری، این هفته اشک می ریزد – شرکت رسانه ای دندان خروس در حال بسته شدن است، زیرا آماده حذف عناوین منتشر شده توسط بازی شنا برای بزرگسالانو ظاهراً از انتقال حقوق انتشار استیم به این افراد خودداری کرده است.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/our-flag-means-death-hbo-officially-dead-1851322738