پستکس اولین مرکز پستی ایران

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

پستکس به عنوان اولین مرکز پستی ایران با مدل کسب و کار منحصربفرد خدمات پستی آنلاین متنوع و یکپارچه ای از جمله ارسال کالا از طریق پست و حمل و نقل درب منزل را ارائه کرده است.

افراد می توانند به روش های مختلفی ارسال کنند، از جمله پست اکسپرس داخل شهری، پست داخلی و بین المللی، حمل و نقل سنگین، حمل و نقل شرکتی، و سفارش انبوه با ردیابی از طریق هر یک از خدمات پستی موجود.

در راستای عرضه هوشمند خدمات پستی محلی، پستکس این امکان را برای همه فراهم کرده است که وزن، اندازه، مبدا، مقصد و روش پرداخت خود اعم از پیش پرداخت، پس پرداخت، پرداخت در محل، ارسال رایگان و خرید و فروش مطمئن را وارد کنند. هر شرکت پستی با هر سرویسی در هر بازه زمانی بسته را به چه قیمتی به مقصد می رسانید. این خدمات را می توان در داخل و بین شهرها ارائه کرد.

Postex سرویس دیگری به نام Shopex ارائه می دهد، با استفاده از این سرویس می توانید وب سایت فروشگاهی خود را به صورت رایگان ایجاد کنید و نگران هزینه های طراحی نباشید. علاوه بر این می توانید محصولات فروشگاه خود را با امکان مقایسه سریع به نمایش بگذارید و با انتخاب بهترین خدمات پستی و قیمت مناسب محصولات خود را به سراسر دنیا ارسال کنید.

در پنل شاپکس امکاناتی مانند گزارش گیری، حسابداری، انبارداری و مدیریت شعب، دسترسی بازاریابی، پنل مرکز تماس، پنل پیامک و اطلاعات بسیار زیادی مانند اطلاعات آماری خریداران و فروش، تایید سریع و آسان سفارشات روزانه، ارتباط با مشتریان به روش های مختلف، مدیریت موجودی، انبار کالاهای ارسالی، موجودی کیف پول، دسترسی به درگاه پرداخت و انواع روش های پرداخت را فراهم می کند.

  گلکسی زد فلیپ 6 احتمالاً با قیمت بالاتری نسبت به نسل قبلی در اروپا عرضه خواهد شد

استفاده از مرکز تماس در این روش شامل مواردی مانند ذخیره سازی، سطح دسترسی، شناسایی محصول و موقعیت های مختلف نیز می شود.شما می توانید تمامی محصولات خود را در داشبورد شخصی خود در شاپکس آپلود کرده و با استفاده از 4 روش ارسال رایگان در محل پرداخت کنید. از پرداخت نقدی و خرید و فروش مطمئن استفاده کنید.

همانطور که می دانیم خدمات اینترنتی با چالش هایی مانند اعتماد و پرداخت مواجه هستند. Postex این مشکل را با یک سرویس پرداخت امن به نام Degirato حل کرده است. این سرویس با تضمین امنیت پرداخت، راه خوبی برای افزایش اعتماد مشتریان و افزایش فروش فروشگاه اینترنتی است. در این سرویس خریدار مبلغ بهای کالا را تا زمان تحویل و بازرسی مرسوله در حساب سپرده امانی قرار می دهد. در صورت تایید ارسال، مبلغ به فروشنده آزاد می شود. اما در صورت تایید نشدن وجه به خریدار برگشت داده می شود و هزینه ارسال و عودت کالا از فروشنده اخذ می شود.

جالب اینجاست که این سرویس برای دارندگان تمامی فروشگاه های اینترنتی و در هر نوع بستری اعم از زیر مارکت ها، وب سایت ها یا فروشگاه های اینستاگرام و تلگرام در سراسر کشور و حتی با انواع خدمات پستی از جمله پست بار، چاپار، ماهکس، یارباکس در نظر گرفته شده است. پرشیا و شیپیتو با قابلیت زمان بندی های مختلف، اطمینان خریدار و فروشنده را تامین و افزایش می دهند و لذت خرید آنلاین را برای مشتریان به ارمغان می آورند.

در ادامه باید به همکاری دیوار و پستکس نیز اشاره کرد.

  بازبینی پروتز بایونیکس قهرمان گانتلت: قیمت، مشخصات، در دسترس بودن

در دنیای پرشتاب امروز، Dewar App به عنوان یک پلتفرم فعال برای خرید و فروش کالا، خدماتی را ارائه می دهد که از طریق آن افراد می توانند بدون واسطه سنتی به خرید و فروش مستقیم کالا بپردازند.

این نرم افزار روش فروش آنلاین را متحول کرده است و خوشحالیم که همکاری مشترک خود را در ارائه خدمات پرداخت ایمن و پستی برای این اپلیکیشن پویا اعلام کنیم.

در Postex، امنیت و قابلیت اطمینان در معاملات آنلاین از اهمیت بالایی برخوردار است. این سرویس ویژه ارسال کالاهای دیجیتال و کالاهای شخصی در اپلیکیشن دیوار با پرداخت امن در شهرهای مختلف ایران فعال می باشد. این سرویس همراه با سیستم تحویل سریع و هزینه مناسب، نه تنها به ارائه خدمات پستی پایبند است، بلکه فضای پرداخت امنی را برای هر دو طرف باز می کند.

با Postex، می توانید آینده تراکنش های آنلاین را به تجربه ای امن و بدون دردسر تبدیل کنید. این سرویس با تمرکز بر امنیت و راحتی تراکنش ها، شما را به دنیای خدمات پستی با کیفیت و پرداخت امن دعوت می کند.

منبع: https://digiato.com/promoted/postex-iran-first-postal-hub