پس از استعفای مدیرعامل بایننس، بیش از یک میلیارد دلار از این صرافی برداشت شد

بر اساس داده‌های شرکت تحلیل بلاک چین نانسن، پس از استعفای مدیر عامل بایننس، چنگ‌پنگ ژائو و اعتراف به نقض قوانین مبارزه با پولشویی، در ۲۴ ساعت گذشته، به استثنای بیت‌کوین. بیشتر از 1 میلیارد دلار از بایننس حذف شد. و همچنین میزان نقدینگی این بورس در همان بازه زمانی 25 درصد کاهش یافته.

طبق گزارش CNBC، حجم معاملات توکن پرچمدار بایننس، یعنی بانک BNB آنها در 24 ساعت گذشته نزدیک به 60 درصد کاهش یافته اند و به گفته نانسن، بایننس در حال حاضر حدود 2.8 میلیارد دلار توکن BNB دارد. با این حال، بایننس همچنان بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است که هر ساله میلیاردها دلار حجم تراکنش را پردازش می کند.

نانسن همچنین اظهار داشت که در حال حاضر بیش از 65 میلیارد دلار دارایی در پلتفرم باقی مانده است، بنابراین بایننس احتمالاً سرمایه کافی برای مقابله با خروج ناگهانی سرمایه گذاران از پلتفرم خود را دارد. همچنین، در حالی که حجم برداشت از بایننس در حال افزایش است، واضح است که این صرافی هنوز شاهد «خروج انبوه» وجوه خود نبوده است.

بایننس احتمالا بر مشکلات خود غلبه خواهد کرد

یک تحلیلگر بازار برای شرکت سرمایه گذاری Conotoxia Ltd توضیح می دهد:

ارز دیجیتالی که به نظر می رسد بیشترین آسیب را دیده است، توکن Binance BNB است. از 100 ارز دیجیتال برتر، 98 ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته تغییرات قابل توجهی داشته اند. در همین حال، بیت کوین ابتدا 4 درصد سقوط کرد و اکنون هنوز 1.3 درصد کاهش یافته است.

اگرچه به نظر می رسد وضعیت بایننس در حال حاضر در آشفتگی قرار دارد، طبق گفته کارشناسان CNBC، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان احتمالاً بر این مشکل بزرگ غلبه خواهد کرد. آنها به تصمیم شرکت برای پیروی از رویه‌های وزارت دادگستری و اجرای یک استراتژی سه ساله برای مطابقت با عملیات و اندازه دارایی‌های موجود در ذخایر شرکت اشاره کردند.

  مایکروسافت یک رویداد هوش مصنوعی در 31 می برگزار خواهد کرد

منبع: https://digiato.com/cryptocurrency/binance-users-pull-1-billion