پس از گوگل، سامسونگ نیز می خواهد پشتیبانی نرم افزاری خود را افزایش دهد

سامسونگ این یک ارائه دهنده پیشرو در سیستم عامل اندروید و به روز رسانی های امنیتی است و تنها چند تولید کننده اندروید می توانند با برنامه آن برای ارائه چهار سال به روز رسانی اندروید و پنج سال به روز رسانی امنیتی رقابت کنند. حال گزارش شده است که غول کره ای در حال بررسی این پیشنهاد است به روز رسانی های امنیتی برای مدت زمان بیش از پنج سال او هست.

به تازگی و در جریان عرضه گوشی های سری پیکسل 8، گوگل اعلام کرده است که قصد دارد به مدت 7 سال به روزرسانی های نرم افزاری و امنیتی این سری را منتشر کند. اکنون، Shin Chul-baek، مهندس ارشد و مدیر برنامه های فنی تیم امنیت موبایل سامسونگ، در طی کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2023 به SamMobile گفت که این شرکت همچنین می خواهد برنامه خود را برای ارائه به روز رسانی های امنیتی بیش از پنج سال تمدید کند.

برنامه های سامسونگ برای انتشار به روز رسانی امنیتی را گسترش دهید

او فاش کرد که سامسونگ فعالانه در حال بررسی ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی در دراز مدت است و این تصمیم مطابق با الزامات و مقررات جدید در صنعت است.

در حال حاضر ماهانه بیش از 1 میلیارد دستگاه و سالانه بیش از 10 میلیارد دستگاه به روز می شوند. بیش از 150 دستگاه نیز به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای برنامه‌های ماهانه، سه ماهه و نیمه‌سالانه سامسونگ دریافت می‌کنند. همانطور که باک اشاره می کند، سامسونگ منابع زیادی را برای تحقق این امر سرمایه گذاری کرده است.

تا به حال، سامسونگ به‌روزرسانی‌های امنیتی ماهانه را برای کل اکوسیستم اندروید در اولویت قرار داده است. همچنین شایان ذکر است که سرعت ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی جدید توسط این شرکت تا کنون چشمگیر بوده است.

  متان باید فورا از سوخت های فسیلی حذف شود

در نهایت لازم به ذکر است که این گزارش احتمال ارائه آپدیت های سیستم عامل اندروید و One UI توسط سامسونگ را برای بیش از چهار سال تایید نمی کند، اما این شرکت در حال حاضر تنها به ارائه پشتیبانی امنیتی طولانی مدت فکر می کند.

منبع: https://digiato.com/app/samsung-is-actively-considering-to-expand-security-updates-beyond-5-years