پیشنهاد روز رئیس جمهور: یک بسته 4 تایی Apple AirTag را تنها با 79 دلار دریافت کنید

گذاشتن AirTag با دست در کیف

اکنون یک بسته چهارتایی Apple AirTag با تخفیف دریافت کنید.

ماریا دیاز/ZDNET

Apple AirTags ابزار ردیابی مورد علاقه من برای زنده ماندن روزانه هستند و به اندازه قهوه صبحگاهی من ضروری هستند. از کمک به من برای پیدا ، کیف پول گمشده ام گرفته تا پیدا ، سگ ولگردم، AirTags ممکن است بهترین دستگاه اپل باشد. قبل از روز رئیس جمهور در هفته آینده، می توانید چهار AirTag را با قیمت 79 دلار خریداری کنید آمازون – یک تخفیف نادر 20 دلاری، که اکنون زمان مناسبی برای خرید آنها به عنوان هدیه یا برای خودتان است.

همچنین بخوانید: 50+ معاملات روز رئیس‌جمهور آمازون در حال حاضر فعال است

دو سال پیش، من در مورد هزینه ، 30 دلار برای یک دستگاه ردیاب سؤال می کردم، چه برسد به 100 دلار برای یک بسته چهارتایی. فکر می‌کردم حافظه خوبی دارم، می‌توانم چیزهایم را پیگیری کنم و هرگز واقعاً از آن استفاده نخواهم کرد. تا زمانی که یکی از دوستانم AirTags را به من هدیه داد، متوجه مزایای این دستگاه کوچک اما قدرتمند شدم و این روزها نمی توانم بدون آن زندگی روزمره را دوام بیاورم.

همچنین: بهترین معاملات اپل که اکنون می توانید بخرید

وقتی برادرم کلیدهای آپارتمانم را در مترو گم کرد AirTags به من کمک کرد تا کلیدهای آپارتمانم را پیدا کنم. بعد از گم شدن چمدان من توسط خطوط هوایی آمریکایی به من گفتند که چمدان چک شده من کجاست و اخیراً به من یادآوری کردند که کلیدهایم را داخل خانه گذاشته ام و به نوبه خود به طور تصادفی خودم را قفل کرده ام.

  فیلم Killer Pool ساخته جیسون بلوم و جیمز وان

و در حالی که خرج ، 100 دلار برای یک بسته چهارتایی پس از گذراندن تمام آن لحظات دردناک به نظر چندان مهم نیست، Best Buy و Amazon دریافت AirTags را با تنها 79 دلار جذاب‌تر کرده‌اند.

همچنین: بررسی AirTags: کاشی با قدرت شبکه Find My اپل شکست خورد

از آنجایی که AirTags توسط یک باتری سکه‌ای CR2032 تغذیه می‌شود، می‌توانید هر بار که باتری تمام شد آن را تعویض کنید، و شما را از خرید هر بار باتری جدید نجات دهید. به یاد داشته باشید، از آنجایی که AirTag ها دستگاه های باریک و جیبی هستند، می توانید تقریباً برای هر کاری از آنها استفاده کنید و هر چند وقت یکبار که می خواهید دوباره از آنها استفاده کنید. خواه به شما کمک کند جای پارک پیدا کنید یا اسباب بازی مورد علاقه فرزندتان را ردیابی کنید، امکانات با AirTag های شما بی پایان است — فقط باید خلاق باشید.

پیشنهادها ممکن است در هر زمانی به فروش برسند یا منقضی شوند، اگرچه ZDNET متعهد به یافتن، به اشتراک گذاری و به روز رسانی بهترین معاملات محصول است تا بهترین پس انداز را به شما ارائه دهد. تیم کارشناسان ما به طور منظم پیشنهادهایی را که به اشتراک می گذاریم بررسی می کنند تا مطمئن شوند که هنوز جاری و در دسترس هستند. اگر این معامله را از دست دادید متأسفیم، اما نگران نباشید: ما همیشه فرصت‌های جدیدی برای ضبط و اشتراک‌گذاری با شما در ZDNET.com پیدا می‌کنیم.

منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/work-life/apple-airtag-4-pack-presidents-day-deal/#ftag=RSSbaffb68