فیلم Killer Pool ساخته جیسون بلوم و جیمز وان

خانواده ایستاده در استخر خالی با خون.

اوه نه، این نمی تواند خوب باشد.
تصویر: جهانی

میکسرها، ماشین های چمن زنی، چاقوهای آشپزخانه. اینها اقلام رایج خانه هستند که شما انتظار می رود در یک فیلم ترسناک ظاهر شود. انتظار دیدن چیزهای صلح آمیز را ندارید. ما انتظار نداریم چیزهایی را ببینیم که به زیبایی معروف هستند. توقع دیدن الف را ندارید استخر قاتل

اما مجموعه ای از قاتلان دقیقاً همان چیزی است که در مرکز آن قرار دارد شنا در شبیک فیلم ترسناک جدید از تهیه کنندگان جیسون بلوم و جیمز وان. به نویسندگی و کارگردانی برایس مک گوایر، بر اساس فیلم کوتاه خودش با بازی راد بلک هرست، شنا در شب خانواده ای را دنبال می کند (از جمله شاهین و سرباز زمستانوایت راسل و بانشیس اینشرین ستاره کری کاندون) کسانی که یک خانه جدید با استخر می خرند. از آنجا، این اولین تریلر توضیح خواهد داد.

شنا در شب | تریلر رسمی

راستش را بخواهید، در حالی که ایده مجموعه ای از قاتل ها کمی احمقانه به نظر می رسد، اما در عین حال یک پیچش بسیار ساده، قابل درک و مرتبط در ژانر خانه جن زده است. فکر پولترگیست، آمیتیویل ترسناک-ما به دیدن خانه های جن زده عادت کرده ایم. در مورد آن سوراخ بزرگ در باغ پر از آب که اگر زیاد در آنجا بمانید، شما را می کشد، چطور؟ به نظر خیلی درست میاد.

پس از ندیدن فیلم کوتاه، نمی‌دانم که آیا اطلاعاتی در مورد چیزهایی که به طور خاص استخر را تحت تأثیر قرار می‌دهند وجود دارد یا خیر، اما امیدوارم که چیزی منحصربه‌فرد نیز باشد. شاید خود استخر به دلایلی بد باشد. شاید خلأ تسخیر شده بود. فقط امیدوارم اون چیزی که شما انتظارش رو دارید نباشه و باشه چیزی از Jason Voorhees :sعده ای در استخر در شرایط وحشتناکی جان باختند و اکنون روح آنها در آنجا زندگی می کند و مردم را می کشد. این یک ایده سرگرم کننده و منحصر به فرد می خواهد و چند کلیشه بیش از حد در آن بپاشید. که البته فرض بر این است که این استخر قبلاً مردم را کشته است. اگر چنین است، خانواده در مقابل مشاور املاک محاکمه می کنند. اگر خانواده اولین کسی است که کشته می شود، داستان متفاوت است.

  هلیکوپتر Ingenuity ناسا در مریخ ساکت شد

چند ماه دیگر خواهیم فهمید شنا در شب فصل فیلم 2024 در 5 ژانویه آغاز می شود.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/night-swim-trailer-killer-pool-wyatt-russell-horror-fil-1850902899