پین هوش مصنوعی Humane می تواند 1000 دلار هزینه داشته باشد – و نیاز به اشتراک دارد

به گفته محققان، Ai Pin، ابزار/دستگاه پوشیدنی/پروژکتور/چیز جدید استارت‌آپ مخفی Humane، می‌تواند تا 1000 دلار قیمت داشته باشد و به اشتراک ماهانه داده نیاز داشته باشد. اطلاعات.

این دستگاه اسرارآمیز سال ها در حال توسعه بوده است، اما ما اولین نگاه خود را از آن در جریان ارائه یکی از بنیانگذاران عمران چودری در TED امسال دیدیم. در ارائه، او از یک دستگاه ناشناس استفاده کرد تا تماس تلفنی را بپذیرد، اطلاعاتی در مورد مکان خرید هدیه به دست آورد، عبارتی را ترجمه کند که سپس در نسخه فرانسوی صدای ساخته شده توسط هوش مصنوعی او گفته می شود، و حتی نظری در مورد آن دریافت کند. آیا او می تواند یک تخته شکلات بخورد. این یک نسخه نمایشی عالی بود، اگرچه ما سوالات زیادی در مورد نحوه کارکرد آن داشتیم.

Ai Pin “یک دستگاه کوچک بدون صفحه نمایش به اندازه یک کراکر نمکی” است. اطلاعات گزارش‌هایی که دارای «دوربین، میکروفون و بلندگو، انواع سنسورها و پروژکتور لیزری» خواهند بود. شما آن را به صورت مغناطیسی به لباس خود وصل خواهید کرد (همانطور که در ظاهر دستگاه در هفته مد پاریس دیده می شود). این یک تراشه اسنپدراگون از کوالکام خواهد داشت که به آن «سرعت، اتصال، قابلیت‌های دوربین و امنیت در سطح گوشی‌های هوشمند» می‌دهد و Humane قصد دارد یک MVNO باشد تا بتواند داده‌های سلولی را بفروشد که مشتریان بتوانند با Ai Pin استفاده کنند. (بتانی بونگیورنو یکی از بنیانگذاران Humane پین Ai را توصیف کرد این ماه به عنوان یک دستگاه مستقل که یک “تلفن، رایانه آگاه از متن و پلت فرم نرم افزاری” است. “)

  اگر خودتان جرات انجام این کار را داشته باشید، سامسونگ به شما کمک می کند تا دستگاه تاشو خود را تعمیر کنید

ویژگی‌های هوش مصنوعی Ai Pin توسط یک مدل زبان بزرگ اختصاصی ارائه می‌شود. اطلاعات گفت – آنچه ما قبلاً به لطف یک کوتاه می دانستیم زمان مقاله ای که بیان می کند این دستگاه از “ترکیبی از نرم افزار اختصاصی و GPT از OpenAI استفاده می کند.” (نسخه قبلی این مقاله بیان می کرد که Ai Pin از GPT-4 استفاده می کند، اما این “4” در نسخه زنده وجود ندارد.) زمان این مقاله همچنین نشانگر حریم خصوصی «Trust Light» را توضیح می‌دهد که وقتی دوربین، میکروفون یا «حسگرهای ورودی» روشن می‌شوند فعال می‌شود.

هنوز چیزهای زیادی در مورد دستگاه یا آینده Humane پس از راه اندازی آن نمی دانیم. اما با توجه به اطلاعات طبق برخی منابع، Humane چشم اندازی بزرگتر از Ai Pin دارد. آنها پیشنهاد کردند که Humane امیدوار است یک تغییر پارادایم کامل در محاسبات مصرف کننده ایجاد کند. من کمی در این مورد شک دارم، اما حدس می‌زنم که وقتی هومن در 9 نوامبر در Ai Pin بیشتر در مورد آن صحبت کند، خواهیم دید که آیا به این آینده اشاره می‌کند یا خیر.

منبع: https://www.theverge.com/2023/10/27/23935644/humane-ai-pin-price-subscription