پیکسل فولد 2 گوگل احتمالا صفحه نمایش بزرگتری به اندازه تبلت خواهد داشت

گوگل در حال توسعه نسل بعدی گوشی تاشو خود یعنی Pixel Fold 2 است. با توجه به منابع آگاه بازار، مشخص است که این تلفن همراه جدید تاشو با صفحه نمایش داخلی 8.02 اینچی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

راس یانگ، تحلیلگر صفحه نمایش در بازار تلفن همراه، معمولاً با انتشار پستی، اخبار غیررسمی در مورد گوشی های هوشمند را در شبکه اجتماعی X منتشر می کند. پست الکترونیکی اعلام کرد که اندازه صفحه نمایش داخلی گوگل پیکسل فولد 2 احتمالاً 8.02 اینچ خواهد بود. این در حالی است که اندازه صفحه نمایش کاور این گوشی تاشو 6.29 اینچ خواهد بود. این ابعاد کمی با نسل قبلی گوشی تاشو گوگل متفاوت است.

این آگاه بازار همچنین در پست خود اشاره کرد که تولید پنل پیکسل فولد 2 با ابعاد جدید به زودی آغاز می شود.

اطلاعات جدیدی از نسل جدید Pixel Fold 2 منتشر شده است

تاکنون اخبار مختلفی در مورد پیکسل فولد 2 از طراحی گرفته تا ابعاد صفحه نمایش منتشر شده است. اگرچه هیچ یک از این جزئیات تایید نشده است، اما این اطلاعات تصویری از انتظارات کاربران در مراسم راه اندازی دستگاه را نشان می دهد.

آخرین اطلاعات غیر رسمی منتشر شده در مورد این دستگاه اطلاعاتی در مورد ابعاد صفحه نمایش داخلی آن ارائه می دهد. با این حال، اندازه دقیق هنوز تایید نشده است. پیش از این، اخبار غیر رسمی به بیرون درز کرده بود که نشان می داد اندازه صفحه نمایش داخلی این گوشی جدید ممکن است به 7.9 اینچ برسد. این بر اساس این واقعیت است که اندازه صفحه نمایش داخلی Pixel Fold 7.6 اینچ است.

  کنگره آمریکا لایحه ای را تصویب کرد که فروش پهپادهای DJI را ممنوع می کند

با این حال، اندازه صفحه نمایش تنها اطلاعاتی نیست که راس یانگ در پست خود ارائه کرده است. وی همچنین اشاره می کند که تولید پنل های این نمایشگرها به زودی آغاز خواهد شد. به گفته راس یانگ، تولید در ماه آوریل آغاز خواهد شد. با توجه به زمان احتمالی معرفی و عرضه این موبایل جدید، به نظر می رسد زمان ذکر شده توسط یانگ دور از واقعیت نبوده و منطقی به نظر می رسد.

گوگل گوشی Pixel Fold را در کنفرانس قبلی Google I/O در ماه می 2023 معرفی کرد. اگر برنامه تولید دقیق باشد، به این معنی است که تولید صفحه نمایش این گوشی ها بیش از دو ماه طول نخواهد کشید. باید دید بالاخره گوگل چه زمانی گوشی موبایل جدید خود را با چه مشخصاتی و چه زمانی معرفی می کند.

منبع: https://digiato.com/mobile/google-pixel-fold-2-display-leak