کاهش 600 میلیون بازدید از پست های شبکه اجتماعی X تنها در یک ماه

شبکه اجتماعی ایکس اخیرا به دلیل تغییر و سیاست ها با انتقادات زیادی از سوی کاربران و دولت ها مواجه شده است. اکنون داده های جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد این شبکه اجتماعی تنها در ماه سپتامبر است حدود 600 میلیون او بازدید کننده خود را از دست داد.

داده های این گزارش بر اساس اطلاعات موجود در سایت مشابه مشخص شده است که وضعیت بازدید از اکثر وب سایت ها را ردیابی می کند. بر این اساس تعداد بازدیدکنندگان 6.4 میلیارد در اوت l 5.8 میلیارد در سپتامبر کاهش یافت. بنابراین ایلان ماسک از آن زمان تا کنون در اطراف بوده است 10 درصد او بازدیدکنندگان سکوی خود را از دست داد.

علاوه بر این، از 176 کشوری که کاربران آنها در ماه سپتامبر از X بازدید کردند، شاهد کاهش 83 درصدی بازدیدها در طول بازدیدهای آنها بودیم. داده‌های Google Trends همچنین نشان می‌دهد که حجم جستجوهای کلمه توییتر از زمانی که ایلان ماسک به قدرت رسیده است، به طور پیوسته در حال کاهش بوده است. البته تغییر نام آن به X می تواند در این زمینه نقش داشته باشد.

برنامه های آینده ایلان ماسک برای X

باید دید این پلتفرم در آینده چه برنامه هایی برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر خواهد داشت. با این حال، ایلان ماسک اخیراً بیشتر روی جنبه های درآمدزایی شبکه اجتماعی X کار کرده است.

اخیراً رویکرد جدیدی برای X در نظر گرفته شده است که بر اساس آن، اگر کاربری بخواهد در نیوزلند و فیلیپین به عضویت X (توئیتر سابق) در نیوزلند و فیلیپین درآید، باید سالانه 1 دلار بپردازد. به گفته این شبکه اجتماعی، این رویکرد می تواند ربات ها را کاهش دهد. خود ماسک اخیرا از اضافه شدن دو سطح اشتراک جدید با هزینه های متفاوت و نمایش یا عدم نمایش تبلیغات خبر داده بود. البته ماسک مدتی است که روی یک سرویس استریم بازی برای پلتفرم خود کار می کند و این ویژگی می تواند بازدیدکنندگان بیشتری به خصوص گیمرها را به سمت X جذب کند.

  هکر نوجوان "GTA 6" به بستری نامحدود در بیمارستان محکوم شد

منبع: https://digiato.com/app/x-twitter-lost-over-600-million-visitors-in-september