کروز تمام عملیات روباتاکسی های بدون راننده را به حالت تعلیق درآورد تا اعتماد عمومی را بازسازی کند.

کروز عصر پنجشنبه گفت که تمام عملیات های بدون راننده را به حالت تعلیق درآورده است، اقدامی که تنها دو روز پس از آن صورت می گیرد که وزارت وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا مجوزهای استقرار و آزمایش بدون راننده کروز را به حالت تعلیق درآورد و عملاً به عملیات روباتاکسی در این ایالت پایان داد.

این اقدام به این معنی است که عملیات بدون راننده در آستین، هیوستون و فینیکس، جایی که شرکت هزینه سواری را دریافت می کرد، پایان یافته است. کروز همچنین به فعالیت های بدون راننده خود در میامی پایان داد، جایی که به گفته منابع آشنا با عملیات شرکت، همین دیروز این شرکت بی سر و صدا راه اندازی شده بود.

کروز در پستی در شبکه های اجتماعی گفتفرآیندها، سیستم ها و ابزارها و به این فکر کنید که چگونه می توانیم به گونه ای بهتر عمل کنیم که اعتماد عمومی را جلب کنیم. THE شرکت زیرمجموعه رانندگی خودران جنرال موتورز گفت که اقداماتی را برای بازگرداندن اعتماد عمومی انجام می دهد و افزود که با هیچ حادثه جدیدی در جاده ارتباطی ندارد.

کروز گفت که به عملیات خودروهای خودمختار تحت نظارت ادامه خواهد داد، به این معنی که یک اپراتور ایمنی انسانی پشت فرمان خواهد بود.

این شرکت گفت: “ما معتقدیم این کار درست در زمانی است که باید در مورد ریسک بسیار هوشیار باشیم، بی وقفه بر ایمنی تمرکز کنیم و اقداماتی را برای بازگرداندن اعتماد عمومی انجام دهیم.”

به گفته منابع، تصمیم کروز در ارتباط داخلی با کارمندانش در یک جلسه همه جانبه که بعد از ظهر چهارشنبه برگزار شد، نشان می دهد. در آن جلسه، کایل وگت، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت به کارکنان گفت که این شرکت فعالیت خود را در هیچ جای دیگری به جز کالیفرنیا متوقف نکرده است و هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه قصد انجام این کار را داشته باشد، ارائه نکرد. در عوض، وگت به کارمندان گفت که شرکت در حال ارزیابی مجدد نحوه افشای اطلاعات به تنظیم‌کننده‌ها است تا اطمینان حاصل شود که به وضوح به اطلاع آنها رسیده است.

  15 بهترین تشک که می توانید آنلاین بخرید (2023)

DMV کالیفرنیا مجوزهای کروز را در 23 اکتبر حدود سه هفته پس از حادثه ای که باعث شد یک عابر پیاده که توسط یک وسیله نقلیه توسط انسانی که از صحنه فرار کرده بود برخورد کرده بود، در زیر یک روباتاکسی کروز گیر کرد، تعلیق کرد. خودروی کروز در لاین مجاور بود. DMV قبلاً در حال بررسی کروز بود و این شرکت را مجبور کرده بود که ناوگان خود را 50٪ پس از برخورد ماه اوت با یک وسیله نقلیه اضطراری کاهش دهد.

DMV در حکم تعلیق خود گفت که این اقدام را پس از اطلاع از اینکه کروز از تحقیقات خود در مورد رویداد 2 اکتبر خودداری کرده است، انجام داده است. DMV گفت که کروز این ویدئو را نشان داد فیلمی از تصادف که توسط دوربین‌های VA گرفته شده است، که با توقف اولیه روباتاکسی به پایان رسید. به دنبال ترمز ناگهانی آژانس گفت بعداً متوجه شد که فیلم دیگری وجود دارد که نشان می دهد VA سپس سعی می کند یک گرمکن بپوشد. در حالی که عابر پیاده زیر خودرو بود مانور دهید. DMV گفت که AV حدود 20 فوت سفر کرد و قبل از توقف کامل و دائمی به سرعت 7 مایل در ساعت رسید.

کروز بارها اصرار داشت که کل فیلم را به DMV نشان داده است، اما اعتراف کرد که شاید بهتر بود توضیح مفصلی از آنچه اتفاق افتاده ارائه می داد. DMV به TechCrunch گفت که بر ارزیابی خود می ایستد.

منبع: https://techcrunch.com/2023/10/26/cruise-pauses-all-driverless-robotaxi-operations-to-rebuild-public-trust/