کنترلر Backbone One مبتنی بر Lightning با بهترین قیمت تا به حال است

اگر می‌خواهید به‌طور قابل‌اطمینانی از هد شات‌ها و ترکیب‌های ترکیبی روی گوشی هوشمند خود استفاده کنید، هیچ جایگزینی برای کنترلر بازی موبایلی که کنترل‌های فیزیکی مناسب را اضافه می‌کند، وجود ندارد. مورد علاقه ما برای این کار باقی می ماند ستون فقرات 1و تا 10 مارس، می‌توانید 30 درصد در نسخه اصلی Lightning in Black که 69.99 دلار (30 دلار تخفیف) در Amazon، Target و مستقیم از Backbone است، صرفه‌جویی کنید. همچنین می‌توانید PlayStation Edition را که در رنگ سفید عرضه می‌شود و دارای برچسب‌های دکمه‌ای مطابق با کنترلرهای سونی است، با قیمت 69.99 دلار (30 دلار تخفیف) در Amazon، Target و Backbone انتخاب کنید.

Backbone One اصلی از آیفون 14 و مدل‌های قدیمی‌تر مبتنی بر لایتنینگ پشتیبانی می‌کند. (اگر نسخه ای از آیفون 15 دارید، به Backbone One با USB-C نیاز دارید که در فروش نیست.) به تلفن هوشمند شما یک پایه ثابت می دهد و با کنترل های استاندارد بازی کنار آن قرار می گیرد که استفاده از موبایل را بسیار آسان تر می کند. عناوین پخش کنید و دارای جک هدفون 3.5 میلی متری است تا بتوانید از هدفون های سیمی برای لذت بردن از صدای درون بازی و همچنین میکروفون برای چت استفاده کنید. دکمه‌های Backbone One مانند کنترل‌کننده‌های قابل توجه‌تر سفر و احساس رضایت‌بخشی ندارند، اما بهتر است تمرکز خود را از دست بدهید و انگشتانتان نیمی از صفحه را در حین نوک زدن برای کنترل‌های نرم‌افزاری اشغال کنند. همچنین با نرم افزار Backbone سازگار است که می تواند به شما در سازماندهی بازی های موبایل و سرویس های پخش کمک کند.

  بهترین پیشنهادات تحویل گل برای روز مادر 2024

با توجه به اینکه اپل به تازگی مک بوک ایر جدید مبتنی بر M3 را معرفی کرده است، به نظر می رسد که از شکوه همیشگی خود برای به روز رسانی آیپد ایر ورودی استفاده نخواهد کرد. اگر علاقه ای به شنیدن شایعه گسترش iPad Air قبل از شنیدن جزئیات رسمی ندارید، می توانید با گرفتن آن کمی صرفه جویی کنید. نسل پنجم آیپد ایر، که 150 دلار در پیکربندی های مختلف ذخیره سازی تخفیف دارد. مدل 64 گیگابایتی/Wi-Fi با قیمت حدود 449 دلار در Amazon، Best Buy و Walmart در دسترس است، در حالی که مدل 256GB/Wi-Fi از 599.99 دلار در Amazon، Best Buy و Target شروع می شود. هر کدام مربوط به پایین ترین زمان خود است.

نسل پنجم Air که در سال 2022 عرضه شد، اولین نسلی بود که از چیپست M1 اپل استفاده کرد و قدرتی قابل مقایسه با آیپد پرو 2021 به آن داد. حتی به نظر می رسد شبیه مدل های پیشرفته تر پرو است. از نظر طراحی سخت افزاری و وام گرفته شده قابل توجه است. برخی از ویژگی های آن، از جمله دوربین 12 مگاپیکسلی با مرکز استیج و پورت USB-C. در واقع، صفحه نمایش 10.9 اینچی Liquid Retina Air در یک شاسی با ابعاد تقریباً مشابه iPad Pro 11 اینچی قرار می گیرد (هر دو حتی با صفحه کلید جادویی یکسان سازگار هستند).

در مقایسه با مدل‌های پرو، آی‌پد ایر فاقد دوربین لیدار و Face ID است (از Touch ID برای باز ، قفل بیومتریک استفاده می‌کند). همچنین فاقد صفحه نمایش نرخ نوسازی متغیر ProMotion 120 هرتز از Pro و همچنین پنل Mini LED موجود در مدل 12.9 اینچی است. همچنین به طور کلی تعداد اسپیکرهای کمتری وجود دارد که در مقایسه با چهار اسپیکر Pro فقط دو عدد وجود دارد. در غیر این صورت، تمام ملزومات مورد نیاز برای لذت بردن از iPadOS را به شکلی راحت و قابل مدیریت دارد، از جمله پشتیبانی از نسل دوم Apple Pencil.

  FTC به دنبال تغییر قوانین برای مبارزه با دیپ فیک است

منبع: https://www.theverge.com/2024/3/4/24090012/backbone-one-mobile-gaming-controller-apple-ipad-air-sony-wh-1000xm4-headphones-deal-sale