بهترین پیشنهادات تحویل گل برای روز مادر 2024

کمتر از دو هفته دیگر به تعطیلات آخر هفته روز مادر باقی مانده است، و اگر نمی خواهید روز قبل خود را در جستجوی هدیه ای بیابید، همین الان دریافت آن بهترین راه است.

خوشبختانه، بسیاری از خرده فروشان آنلاین متخصص در تحویل گل تازه، شروع به ارائه تبلیغات روز مادر کرده اند. خرید از قبل نه تنها استرس کمتری دارد، بلکه به این معنی است که شما به آن معاملات اولیه دسترسی دارید (و احتمالاً مجموعه بزرگتری از دسته گل ها قبل از شروع فروش).

تا کنون، شاهد عرضه‌های معاملاتی از Urban Stems، 1-800 Flowers، و The Bouqs Co. بوده‌ایم، اما این فهرست را قبل از تعطیلات 12 می به‌روزرسانی می‌کنیم تا بتوانید قدردانی خود را نشان دهید. برای مادر زندگی شما (بدون خالی ، کیف پول).

بهترین برای تحویل روز مادر: ساقه های شهری

چرا ما آن را دوست داریم

آیا می خواهید مادر را با گل هایش در همان روز غافلگیر کنید؟ در حال حاضر، بهترین گزینه خرید از Urban Stems است، جایی که می توانید تا 30٪ تخفیف دسته گل های روز مادر را پیدا کنید. ممکن است متوجه شوید که می‌خواهید چند دسته گل اضافه کنید یا دسته گل‌های گران‌قیمت‌تری بخرید تا صرفه‌جویی در هزینه ارسال داشته باشید، که برای خریدهای بالای 160 دلار رایگان است. همین الان سفارش دهید و گل های شما می توانند تا شنبه 11 مه، درست به موقع برای روز بزرگ، به دستتان برسند.

  CISA می گوید آژانس دولتی ایالات متحده با استفاده از نرم افزار "پایان زندگی" هک شده است

بهترین برای دسته گل های بزرگ: The Bouqs Co.

چرا ما آن را دوست داریم

با استفاده از کد BOUQSDAY، 30٪ در تمام دسته گل ها در Bouqs Co. با این پس انداز اضافی، می توانید مادر خود را از یک دسته گل به یک دسته گل لوکس ارتقا دهید. دسته گل های لوکس این سایت دو برابر چیدمان اصلی خود هستند: دسته گل های اصلی معمولاً 12 یا 14 ساقه دارند، به این معنی که یک دسته گل لوکس بین 24 تا 28 ساقه دارد. همین الان سفارش دهید و گل های شما می توانند قبل از یکشنبه 12 مه به دستشان برسند.

ایده آل برای تنوع: 1 تا 800 گل

چرا ما آن را دوست داریم

بدون نیاز به کد تبلیغاتی برای صرفه جویی تا 40 درصد در دسته گل، ساکولنت و حتی دکور باغ که بخشی از فروش روز مادر 1-800 گل است. در حالی که این پس انداز خوب است (و برای مادری که ممکن است دسته گل سنتی را نخواهد خوب است)، شایان ذکر است که ارسال رایگان در تاریخ 9 می به 2.99 دلار تبدیل می شود و به تدریج گران تر می شود تا زمانی که در 11 می به تحویل 14.99 دلار برسید. در زمان نوشتن، نمی توانید زایمان را برای روز مادر برنامه ریزی کنید.

بهترین ها برای لیلی ها: دسته گل زنبق مخلوط کشاورزان رز

چرا ما آن را دوست داریم

اگر مادر عاشق نیلوفر است، این پیشنهاد رز کشاورزان را از دست ندهید. هنگامی که از طریق Mashable Shop خریداری می شود، یک دسته گل نیلوفرهای مخلوط با هزینه حمل و نقل فقط 34.99 دلار هزینه دارد. با قیمت کلی 96.76 دلار، این 63 درصد صرفه جویی برای روز مادر است. دسته گل ها از 12 تا 14 عدد نیلوفر روزی یا تقریباً 8 ساقه تشکیل شده اند. Rose Farmers گلهای تازه مزرعه را برای تازه ترین کیفیت مستقیماً به درب منزل شما ارسال می کند. پس از خرید از طریق فروشگاه مشبل، یک کوپن آنلاین برای استفاده در رز فارمرز دریافت خواهید کرد. این پیشنهاد در 7 می در ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی منقضی می شود و قبل از روز مادر خواهد رسید.

معاملات Mashable

بهترین برای Roses: The Two Dozen Roses انتخاب شده توسط Rose Farmers

چرا ما آن را دوست داریم

گل رز معیار طلایی برای نشان دادن عشق به مادر است. با این حال، یک دسته گل دوجین گل رز می تواند یک دست و یک پا قیمت داشته باشد، به خصوص اگر مجبور باشید هزینه حمل و نقل را در نظر بگیرید. برای روز مادر، کشاورزان گل رز دسته گلی از دوجین گل رز را که کشاورزان انتخاب کرده اند با قیمت فقط 49.99 دلار، از جمله حمل و نقل، ارائه می دهد. این ساقه های زیبا مستقیماً از مزرعه به درب مامان می رسند. این معامله را از طریق Mashable خریداری کنید و یک کوپن آنلاین برای بازخرید در Rose Farmers، درست به موقع برای روز مادر، دریافت خواهید کرد. این پیشنهاد در 7 می در ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی منقضی می شود و قبل از روز مادر خواهد رسید.

  دانشمندان ساخت بزرگترین دوربین دیجیتال تا کنون را تکمیل کردند

بهترین انتخاب اقتصادی: 24 گل رز انتخاب شده توسط کشاورز از Rose Farmer’s

چرا ما آن را دوست داریم

اگر نمی‌توانید گل‌ها را دستی به مادر تحویل دهید، بهترین کار این است که آنها را درب منزل او ارسال کنید. اگر بودجه کمی دارید، Rose Farmers 24 گل رز را تنها با 24.99 دلار ارائه می دهد. در حالی که این قیمت شامل حمل و نقل نمی شود، پولی که پس انداز می کنید می تواند هزینه را پوشش دهد که بسته به موقعیت مکانی به طور متوسط ​​بین 16 تا 18 دلار است. این ساقه های پر جنب و جوش دست چین شده و برای مادرانی که عاشق رنگ های روشن هستند عالی هستند. پس از خرید از طریق Mashable Shop، کوپن خود را به صورت آنلاین در Rose Farmers بازخرید کنید تا گل های خود را به موقع برای روز مادر برای مادر ارسال کنید. توصیه می شود برای جلوگیری از تاخیر احتمالی ارسال، یک تا دو روز قبل از ورود خود اقدام به خرید نمایید.

منبع: https://mashable.com/article/mothers-day-flower-deals