ویژگی Jump Ahead برای کاربران ممتاز YouTube در دسترس است

کاربران YouTube Premium اکنون می‌توانند از ویژگی «Jump Ahead» مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کنند. این ویژگی که در مارس 1402 به برخی از کاربران محدود شده بود، اکنون در دسترس کاربران ممتاز است. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند مستقیماً قسمت‌هایی از ویدیو را که معمولاً توسط اکثر مخاطبان دیده می‌شود، مشاهده کنند.

لازم به ذکر است که این ویژگی فقط در یوتیوب اندروید و فقط برای ویدیوهای خاص انگلیسی زبان موجود است. این پلتفرم آزمایش محدود این ویژگی را در ماه مارس آغاز کرد و اکنون برای مشترکین پریمیوم در دسترس است.

ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی یوتیوب برای کاربران ممتاز در دسترس قرار گرفته است

ویژگی «Jump Ahead» مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربران این امکان را می‌دهد تا با ترکیب داده‌های کاربر و هوش مصنوعی به بهترین بخش‌های ویدیو بپرند. این ویژگی قبلاً فقط برای کاربران منتخب Premium در ایالات متحده موجود بود، اما اکنون همه کاربران YouTube Premium می‌توانند آن را در youtube.com/new امتحان کنند. در حال حاضر، این ویژگی فقط برای کاربران اندروید YouTube در ایالات متحده در دسترس است و فقط برای ویدیوهای انگلیسی زبان در دسترس است.

از آنجایی که این یک ویژگی آزمایشی است، یوتیوب اعلام کرده است که فقط تا اول ژوئن برای آزمایش در دسترس خواهد بود. پس از پایان مهلت مقرر، پلتفرم ممکن است آن را رسماً به عنوان بخشی از اشتراک ممتاز خود ارائه دهد یا حتی ممکن است دوره دسترسی آزمایشی را بیشتر تمدید کند.

با دوبار کلیک ، روی دکمه پیشروی ویدیو، ویدئو معمولاً به قسمتی می‌رود که بیشتر مخاطبان قبلاً آن را تماشا کرده‌اند. یوتیوب خاطرنشان می کند که هنوز همه ویدیوها از این ویژگی پشتیبانی نمی کنند. این گزینه به صورت یک دکمه به مدت چند ثانیه در پایین سمت راست نمایش داده می شود.

  به نظر می رسد که OpenAI نمی خواهد به مایکروسافت یک کرسی در هیئت مدیره بدهد

منبع: https://digiato.com/artificial-intelligence/youtube-premium-jump-ahead