گارمین از سری ساعت های گران قیمت «کربنی» رونمایی کرد

نسل دوم ساعت هوشمند گارمین امضا ، خود را به عنوان تعریف کنیدمارک کربنft. این مجموعه از سه ساعت تشکیل شده است: مارک یک ورزشکار است ،فرمانده مارک و مارک گلفر. هر سه مدل دارای ساختار منحصر به فردی هستند فیبر کربن مذاب به گفته گارمین، آنها چندین دهه است که روی این موضوع کار می کنند. قیمت این ساعت ها از 2950 دلار (نسخه ورزشی) آغاز می شود.

فیبر کربن مذاب مواد سبک و بادوام و طبق گفته گارمین، 62 درصد سبک تر از تیتانیوم است و در عین حال مقاومت در برابر خوردگی بیشتری دارد. در روند ساخت آن، 130 لایه فیبر کربن بدنه برای حفظ استحکام کششی چرخانده می شود.

از گارمین استفاده کنید گرما و فشارجرم این ماده با شکل قاب ساعت مطابقت دارد و لایه ها را خم می کند تا با گوشه های بند ساعت مطابقت داشته باشد. سپس این ماده را برای چند ساعت با الماس برش می دهند تا اجزای آن سبک شود. با این قطعات، یک الگوی مارپیچ منحصر به فرد در سراسر مواد چاپ می شود.

در ساعت های برند کربنی، فقط قاب وسط و قاب ساعت از مواد ساخته شده است فیبر کربن مذاب و مواد دکمه ها، حلقه بیرونی قاب و قاب پشتی همگی ساختاری هستند تیتانیوم درجه 5 با پوشش DLC مشکی دارد.

مشخصات و قیمت ساعت های برند کربن

بدون در نظر گرفتن مواد، مشخصات ساعت های کربنی سری معمولی علامت گذاری 2 خودش ساعت های هوشمند جدید در هر اندازه 46 میلی متر این صفحه نمایش است 1.2 اینچ آمولد با وضوح 390 که در 390 پیکسل ها در آنها هستند. همچنین عمر باتری این ساعت ها حداکثر است 6 روز در حالت «ساعت هوشمند» و 21 روز این در حالت “بهینه سازی باتری” است.

  10 تا از بهترین بازی های وایکینگ ها برای طرفداران اساطیر اسکاندیناوی

هر ساعت از این مجموعه ویژگی خاصی دارد. مثلا ورزشکار برند دارای بند سینه برای نظارت بر ضربان قلب Garmin Pro Plus برای مدیریت منابع انسانی برای بیومتریک دقیق تر گنجانده شده است. مارک گلفر با سه سنسور برای ردیابی Approach CT10 Club رهبر برند همراه با دو بند. یکی از این بند ها از نایلون بافته شده مشکی و دیگری از سیلیکون مشکی ساخته شده است.

قیمت گروه برند کربن از 2950 دلار برای نسخه پزشکی ورزشکار آغاز می شود. نسخه ها گلف باز و رهبر به ترتیب 3100 و 3200 دلار قیمت دارند. این ساعت های هوشمند را می توانید از وب سایت رسمی گارمین خریداری کنید.

منبع: https://digiato.com/gadgets/garmin-announces-marq-carbon-collection