گوگل احتمالا بینگ را به عنوان یک موتور جستجو در لانچر پیکسل در دسترس قرار خواهد داد

مانند سایر لانچرهای محبوب اندروید، Pixel Launcher همچنین دارای یک موتور جستجوی جهانی است که می تواند تنظیمات، برنامه ها و مخاطبین گوشی شما را در یک مکان جستجو کند. Pixel Launcher در آخرین نسخه QPR 2 Beta 3 Android 14 اکنون دارای یک گزینه مخفی به نام Search Engine است که ظاهراً به شما امکان می دهد به جای Google از موتور جستجوی دیگری مانند Bing استفاده کنید.

مطابق با منبعی آشنا با X را به اشتراک بگذاریدبه نظر می رسد که گوگل در حال آماده شدن برای اضافه ، تنظیماتی به Pixel Launcher برای تغییر موتور جستجوی پیش فرض است. این بدان معناست که جستجوی پیش‌فرض گوگل در صفحه اصلی Pixel Launcher را می‌توان با گزینه‌های دیگری مانند Microsoft Bing جایگزین کرد. هنوز مشخص نیست که آیا تغییر موتور جستجوی پیش‌فرض به موتور جستجوی شخص ثالث، طراحی ویجت نوار جستجو را در صفحه اصلی Pixel Launcher نیز تغییر می‌دهد یا خیر.

موتور جستجوی Pixel Launcher را تغییر دهید

یکی از ویژگی‌های مفید Pixel Launcher جستجوی جهانی از طریق نوار جستجو است که به شما امکان می‌دهد تقریباً هر چیزی را در برنامه‌ها، مخاطبین، تنظیمات، محتوا و وب جستجو کنید. به نظر می رسد گوگل در حال ایجاد تغییر بزرگی در نحوه عملکرد این عملکرد جستجو است. در حال حاضر غول Mountain View موتور جستجوی گوگل را برای این کار به صورت پیش فرض انتخاب می کند، اما وجود این تنظیمات نشان می دهد که این شرکت می تواند راه را برای موتورهای جستجوی دیگر مانند Bing، DuckDuckGo و سرویس های شخص ثالث باز کند.

  دانه های بیلی در یک خورشید گرفتگی کامل

گوگل با مسائل مختلفی از سوی رگولاتورها در سرتاسر جهان در مورد نحوه تجارت خود مواجه شده است و در بسیاری از بازارها انحصار دارد. در برخی مناطق، نهادهای نظارتی از این شرکت خواسته اند تا به کاربران اجازه دهد موتور جستجوی پیش فرض اندروید را انتخاب کنند. تغییراتی که در لانچر پیکسل مشاهده می شود احتمالاً مطابق با این الزامات است. باید دید که آیا این گزینه در لانچر پیکسل حتی در مناطقی که گوگل با چالش های نظارتی مواجه نیست در دسترس خواهد بود یا خیر.

منبع: https://digiato.com/app/google-pixel-launcher-will-let-you-choose-the-default-search-engine