گیلرمو دل تورو در فیلم متروک جنگ ستارگان Jabba the Hutt

جبا کاخ جنگ ستارگان هات

تصویر: لوکاس فیلم

درست است، ما تقریباً یک Jabba the Hutt مستقل داشتیم جنگ ستارگان فیلم سینما از آنجا که گیرمو دل تورو.

در گفتگو با برخورد دهندهتورو فیلمی را که دیوید گویر نویسنده اخیراً تایید کرده است مسخره کرد در اخبار با اشاراتی به حروف (اما نه جزئیات دیگر) در واقع بود کلبه ارباب جنایت. گیلرمو دل تورو اخیراً با برنامه ویژه دهمین سالگرد تور جهان را برگزار کرد روز تولد پیش بینی های حاشیه اقیانوس آرام و به Collider توضیح داد که چرا فیلم به نتیجه نرسید و همچنین عنوان آن چیست. ما ظهور و سقوط Jabba the Hutt را داشتیم، بنابراین من بسیار خوشحال بودم. ما خیلی کارها را انجام می‌دادیم و بعد این مال من نیست، پول من نیست و بعد یکی از آن 30 سناریو است که از بین می‌رود. و اکنون این را به فیلم‌هایی که می‌خواهیم از دل تورو دریافت کنیم اضافه می‌کنیم. با خود خانه جن زده.

او ادامه داد. “گاهی تلخم گاهی نه. من همیشه به تیمم می روم و می گویم:تمرین خوب بچه ها شیوه های خوب ما دنیای بزرگی طراحی کردیم. ما چیزهای بزرگی طراحی کردیم. ما یاد گرفتیم. شما هرگز نمی توانید نسبت به زندگی ناسپاس باشید. زندگی هر چه به شما بیاورد، چیزی برای به دست آوردن وجود دارد. بنابراین، می دانید، من به جهان اعتماد دارم، این درست است. وقتی اتفاقی نمی افتد می گویم چرا؟ سعی می کنم با خودم دیالوگ داشته باشم. “چرا این اتفاق نیفتاد؟” و هر چه بیشتر بر خلاف جزر و مد کیهان شنا کنید، کمتر متوجه می شوید که به کجا می روید.

  اینها بهترین کوله پشتی های لپ تاپ هستند که ما امتحان کرده ایم

این مصاحبه را در ویدئوی زیر ببینید!

آیا از اینکه ما نسخه مستقل نداریم ناامید شده اید؟ جنگ ستارگان فیلم اصلی جابا یا خیالم راحت شد فیلم دیگری نمی سازیمدر مراکز رویدادهای بیشتر در تاتوئین؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/guillermo-del-toro-star-wars-jabba-the-hutt-film-1850910914