یخ کمتر دریا به معنای تعداد درختان قطب شمال است که به معنای دردسر است

همانطور که یک پتوی پشمی زیبا می تواند به کودک انسان کمک کند گرم و سالم بماند، یک بچه صنوبر سفید نیز از پتوی برفی محافظت می شود. در عین حال، با جلوگیری از رسیدن سرمای زمستان به زمین، پوشش برف به ذوب شدن منجمد دائمی یا زمین یخ زده پر از مواد گیاهی قدیمی و یخ کمک می کند. به طور معمول، لایه بالایی این پرمافراست در طول گرمای تابستان ذوب می شود و سپس در زمستان دوباره یخ می زند. اما با وجود برف کافی در بالا، زمین چندان سرد نمی شود و فعالیت میکروب هایی که مواد آلی را در یخ های دائمی تجزیه می کنند، افزایش می دهد.

این به نوبه خود مواد مغذی این گیاهان مرده را آزاد می کند خودشان برای مدت طولانی جذب شده بود. دیال گفت: «وقتی نزدیک مناطق آب آزاد مانند دریای چوکچی هستید، نیتروژن بیشتری وجود دارد، بزرگسالان سریع‌تر رشد می‌کنند، بچه‌ها سریع‌تر رشد می‌کنند. و تعداد بیشتری از این نوجوانان در اطراف بزرگسالان بودند.

نهال‌های صنوبر سفید نه تنها پوشش خوبی از برف گرم دریافت می‌کنند، بلکه اساساً با مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و تولید مخروط‌ها و دانه‌هایی که فراتر از حد فعلی درختان پراکنده می‌شوند، تغذیه می‌شوند. سالیوان توضیح می‌دهد: «تولید بذر، جوانه‌زنی و استقرار افراد جدید است که پیشروی درختان را تعیین می‌کند. زمانی که بارش برف افزایش می‌یابد و باد در سطح زمین می‌وزد، خود درختان به عنوان مانع برف عمل می‌کنند و تمایل دارند برف را در زیر خود جمع کنند. این حتی عایق بیشتری دارد.

  آل سعود اولین مسلمانی است که به فضا رفت

اسکات گوتز، سرپرست علمی آزمایش آسیب‌پذیری شمالی ناسا در قطب شمال، می‌گوید: «این یک تحلیل واقعاً خوب است که فراتر از روابط ساده‌ای است که مردم مدت‌ها مطرح کرده‌اند که دمای هوا عامل اصلی پیشروی خطوط درختی است». درگیر تحقیق هستند. “من فکر می کنم این یک گام بزرگ به جلو است.”

همانطور که از این عکس ها می بینید، ما هنوز در مورد یک جنگل انبوه و تمام عیار صحبت نمی کنیم، بلکه در مورد پیشگامان صحبت می کنیم: آغاز جمعیت بزرگتری از درختان شمالی. با این حال، همانطور که درختان رشد می کنند، چشم انداز را تاریک می کنند و انرژی خورشیدی بیشتری را نسبت به برف خالص جذب می کنند، که نور خورشید را به فضا بازتاب می کند. این منجر به گرم شدن بیشتر محلی، آب شدن بیشتر یخ‌های همیشه و درختان بیشتر می‌شود. علاوه بر آزادسازی مواد مغذی بیشتر برای رشد درختان و درختچه‌های بیشتری – نوعی حلقه بازخوردی که خود تداوم می‌یابد – همچنین گازهایی آزاد می‌کند که سیاره را گرم می‌کند و باعث گرم شدن بیشتر می‌شود: میکروب‌هایی که از این ماده گیاهی باستانی تغذیه می‌کنند، دی اکسید کربن آزاد می‌کنند و متان به عنوان محصولات جانبی .

این صنوبر سفید کوچک از دانه‌های دمیده شده توسط باد در خط الراس کوهی بلند و بالای خط درخت جوانه زد.

عکس: صفحه رومی

منبع: https://www.wired.com/story/arctic-trees-sea-ice-snow-warming/