رندرهای جدید آیفون SE 4 فاش شد. دکمه هوم ندارد و مجهز به فیس آیدی است

رندرهای مختلفی از گوشی ارزان قیمت بعدی اپل، iPhone SE 4، به بیرون درز کرده است که شبیه به iPhone 14 است. اکنون آیفون SE 4 با نمایشگر OLED و Face ID می تواند ظاهری مشابه با آیفون 14 داشته باشد، البته تفاوت هایی نیز وجود دارد که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

به گزارش 91mobiles، شاید قابل توجه ترین تغییر در iPhone SE 4 حرکت از نمایشگر LCD 4.7 اینچی و دکمه هوم به طراحی بزرگتر 6.1 اینچی تمام صفحه با بریدگی در بالای صفحه باشد. انتظار می رود که در بالا از سیستم دوربین TrueDepth استفاده شود که برای اولین بار احراز هویت Face ID را به سری آیفون SE می آورد. حاشیه‌های صفحه نمایش نیز به‌طور محسوسی نازک‌تر هستند و آیفون SE 4 را بیشتر شبیه گوشی‌های مدرن کنونی می‌کند.

نمایشگر آیفون SE 4

یکی دیگر از تغییرات عمده ای که می توانید در این رندرها مشاهده کنید، استفاده از پورت USB-C به جای درگاه لایتنینگ است. این رندرها همچنین نشان می دهد که آیفون SE 4 احتمالاً از همان دوربین پشتی نسخه های قبلی خود بهره می برد. این فرم همچنین بعید است که دکمه اکشن داشته باشد.

از نظر ابعاد، آیفون SE 4 تقریباً هم اندازه آیفون 14 با ابعاد 147.7 x 71.5 x 7.7 میلی متر خواهد بود. این اطلاعات نیز گزارش های قبلی را تایید می کند.

انتظار می رود آیفون SE 4 در سال 2025 معرفی و عرضه شود. اگرچه ممکن است اپل بخواهد این مدل ارزان‌تر را در کنار سری آیفون 16 در اواخر سال جاری معرفی کند. قیمت پایه آیفون SE 3 که در سال 2022 عرضه شد، 429 دلار بود. با توجه به تغییرات عمده ای که اپل در این گوشی جدید اعمال کرده، مشخص نیست که آیا قیمت آن افزایش خواهد یافت یا خیر.

  TikTok در حال آزمایش دانلودهای 15 دقیقه ای با برخی از کاربران است

منبع: https://digiato.com/mobile/new-renders-reveal-iphone-se-4-redesign-that-finally-ditches-the-home-button