استفاده از Emoji خود را با 118 نماد جدید در iOS 17.4 بتای تقویت کنید

اگر می خواهید زندگی ایموجی خود را متزلزل کنید و صاحب یک آیفون هستید، اکنون 118 راه جدید برای انجام آن دارید. ایموجی‌ها این روزها پیچیده و خلاقانه هستند و آخرین به‌روزرسانی در میان تصاویر دیگر، یک لیمو و یک ققنوس را اضافه می‌کند. نمادهای کوچک و رنگارنگ جدید اکنون در آیفون در دسترس هستند، اما فقط به عنوان بخشی از نسخه بتای iOS 17.4. افرادی که از نسخه بتا استفاده نمی کنند باید منتظر انتشار عمومی نهایی iOS 17.4 باشند که در ماه مارس یا آوریل انتظار می رود.

برخی از ایموجی ها – مانند ققنوس، قارچ قهوه ای، آهک و زنجیره شکسته – جدید هستند. برخی دیگر انواع شکلک‌هایی هستند که از قبل وجود داشته‌اند، با رنگ پوست متفاوت یا صرفاً جهت متفاوتی دارند. این ایموجی‌های تنظیم‌شده شامل افرادی است که راه می‌روند، می‌دوند، زانو می‌زنند، از ویلچر استفاده می‌کنند و از عصای سفید استفاده می‌کنند. همچنین چهار ایموجی جدید گروه خانواده بی‌جنسیتی وجود دارد.

با این حال، هنوز نمی توانید این ایموجی های جدید را در صفحه کلید خود پیدا کنید. اگرچه نسخه یونیکد 15.1.0 در 12 سپتامبر تأیید شد (می‌توانید همه چیز را در اینجا بخوانید)، هنوز بین تأیید و انتشار فاصله وجود دارد. Emojipedia تخمین زده بود که ایموجی جدید در اوایل سال 2024 در دسترس خواهد بود.

همچنین این احتمال وجود دارد که ظاهر هر ایموجی بسته به اینکه از گوشی هوشمند اپل یا اندروید استفاده می کنید کمی متفاوت باشد.

به‌روزرسانی ایموجی قبل از این شامل یک قلب صورتی رنگی بود که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، یک صورت خندان سر تکان می‌داد، و یک ،، الک و غاز.

  All Marvel Cinematic Universe movies ranked worst to best

راستش را بخواهید، اگرچه، طبق سایت مرجع Emojipedia، این ایموجی ساده است که واقعاً در بین کاربران طنین انداز می شود. به گزارش نیویورک پست، کیت برونی، سردبیر Emojipedia، گفت: سه ایموجی پرکاربرد در سال 2023 عبارت بودند از صورت خندان گریان، صورت خندان و قلب قرمز ساده. در میان ایموجی‌های جدید منتشر شده در سال 2023، سه قلب با رنگ‌های مختلف صورتی، آبی و خاکستری به همراه چهره لرزان از محبوب‌ترین‌ها بودند.

در اینجا نکاتی در مورد نحوه رمزگشایی از ایموجی های خاص، به علاوه پنج صفحه کلید شکلک وجود دارد که ارسال پیامک را سرگرم کننده تر می کند. و آن شکلک‌ها بدون گوشی ارزش زیادی نخواهند داشت، بنابراین در اینجا راهنمای CNET برای بهترین تلفن اپل برای سال 2024، و همچنین بهترین گوشی سامسونگ گلکسی و بهترین تلفن اندرویدی کلی است. اگر فلج گزینه‌ها ایجاد شده است، در اینجا نحوه انتخاب بهترین گوشی هوشمند با نیازهای شما آمده است.

همچنین بخوانید: اپل به فروشگاه‌های اپلیکیشن رقیب اجازه می‌دهد روی آیفون‌ها نصب شوند، اما فقط در اروپا

منبع: https://www.cnet.com/tech/mobile/spice-up-your-emoji-usage-with-118-new-icons-in-ios-17-4-beta/#ftag=CAD590a51e