این معامله یک روزه قیمت جاروبرقی روبات Roomba S9 Plus را به تنها 500 دلار کاهش می دهد

جاروبرقی رباتی این روزها بسیار رایج است و دلیل خوبی هم دارد. آنها می توانند وارد عمل شوند و در حالی که روی کارهای دیگر تمرکز می کنید، کف شما را برای شما تمیز کنند. آنها ممکن است به سمت گران قیمت تکیه کنند، اما QVC در حال حاضر iRobot Roomba S9 Plus محبوب را با قیمتی بسیار تخفیف ارائه می دهد. می توانید برای خانه خود یکی تهیه کنید امروز فقط 500 دلارکه 290 دلار از قیمت فهرست معمول خود کم می کند – اما سریع باشید، این معامله در نیمه شب منقضی می شود.

و برای خریداران جدید، می توانید همین الان از QVC پس انداز بیشتری دریافت کنید. اگر این اولین خرید شما از QVC است، می توانید از کد تبلیغاتی استفاده کنید HOLIDAY20 با 20 دلار تخفیف برای خرید 40 دلاری یا بیشتر. و از کد تبلیغاتی استفاده کنید سلام 10 با 10 دلار تخفیف برای خرید دوم 25 دلاری یا بیشتر.

این رومبا دارای تعدادی حسگر و برس برای تمیز ، عمیق فرش ها و کف های سخت است. و در حین تمیز ، یاد می‌گیرد و نقشه‌ای هوشمند از خانه شما ایجاد می‌کند تا بتواند به اتاق‌های خاصی پیمایش کند. سیستم تمیز ، سه مرحله ای آن به بلند ، و از بین بردن موهای حیوانات خانگی کمک می کند و گزینه خوبی برای خانه هایی با حیوانات خانگی است.

نه تنها می‌توانید زمان‌های تمیز ، را با این جاروبرقی روباتی برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید روی کارهای دیگر تمرکز کنید، بلکه می‌توانید در صورت بروز آشفتگی تمیز ، را نیز مشخص کنید. حتی به شما این امکان را می دهد که Roomba خود را برای کنترل صوتی به دستگاه الکسا متصل کنید. این مدل همچنین به طور خودکار در پایه ای تخلیه می شود که می تواند تا 60 روز کثیفی و ، را در یک زمان نگه دارد.

  راه های کسب درآمد در صرافی بیت پین

اگرچه Roomba بیش از 20 سال است که در تجارت است، اما شایان ذکر است که این شرکت توسط آمازون در سال گذشته خریداری شد و آن را به گزینه خوبی برای کسانی که قبلاً بخشی از اکوسیستم آمازون هستند تبدیل می کند.

منبع: https://www.cnet.com/deals/this-1-day-deal-knocks-the-price-of-a-roomba-s9-plus-robot-vacuum-down-to-just-500/#ftag=CAD590a51e