این Stick Vac 300 دلاری برای Cyber ​​Monday به فقط 66 دلار کاهش یافت

مقابله با کثیفی و ، در اطراف خانه یک ضرورت است، اما داشتن ابزار مناسب برای کار می تواند این روند را بسیار آسان تر کند. داشتن یک جارو شارژی سبک وزن می‌تواند کار و تمیز ، مکان‌های صعب العبور را آسان‌تر کند – و می‌توانید ۲۳۴ دلار از جارو شارژی Prettycare W200 به عنوان بخشی از فروش Walmart Cyber ​​Monday دریافت کنید. که این خلاء 300 دلاری را به ارمغان می آورد فقط 66 دلار بلافاصله.

این جارو برقی بدون سیم است، دارای یک سطل گرد و غبار 1.2 لیتری و وزن کمتر از 7 پوند است که استفاده از آن را برای تمیز ، انواع ، ها آسان می کند. این برای فرش های کم پرز و کف ، طراحی شده است و دارای قدرت مکش 20000 Pa و همچنین دارای سیستم فیلتر چهارگانه می باشد. علاوه بر این، طول آن تا 41 اینچ افزایش می یابد و می توان از آن به عنوان یک دستی استفاده کرد و تمیز ، مبلمان، فضای داخلی خودرو، پرده ها و موارد دیگر را آسان تر می کند.

از سایبر دوشنبه 2023 حداکثر استفاده را ببرید

جمعه سیاه پایان معاملات نیست. Cyber ​​Monday بسیاری از بهترین معاملات تعطیلات را ارائه می دهد و اغلب شامل فروش های جدید نیز می شود. بهترین معاملات Cyber ​​Monday را بررسی کنید و با پوشش کامل وبلاگ Cyber ​​Monday ما از آخرین معاملات به‌روز باشید.

همچنین می توانید نمایشگر LED قدرت را بررسی کنید تا به شما بگوید چقدر باتری باقی مانده است و چهار چراغ LED روی پایه برای روشن ، مناطق تاریک. بسته به تنظیماتی که استفاده می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که تا 35 دقیقه عمر باتری در هر بار شارژ داشته باشید. خرید شما همچنین شامل یک برس 2 در 1، ابزار شکاف، پایه دیواری و فیلتر اضافی HEPA است.

  سامسونگ هوش مصنوعی مشابه ChatGPT خود را برای دستگاه های گلکسی معرفی می کند

این تنها معامله عالی نیست که ارزش خرید برای امروز را داشته باشد، زیرا بسیاری از معاملات دوشنبه سایبری Walmart برای همه چیز تخفیف ارائه می کنند.

معاملات Cyber ​​Monday بیشتر از CNET

منبع: https://www.cnet.com/deals/this-300-stick-vac-is-down-to-just-66-for-cyber-monday/#ftag=CAD590a51e