بهترین تلویزیون های OLED سال 2024: توسط کارشناسان تست و بررسی شده است

آیا می خواهید بزرگ فکر کنید؟ اینجا بهترین راه است. سری OLED evo M ال‌جی به معنای واقعی کلمه یکی از بزرگترین تلویزیون‌های OLED در جهان است که دارای صفحه نمایش 97 اینچی برای تجربه‌ای واقعا سینمایی در خانه است. البته به شرط داشتن فضا و پول برای آوردن آن به خانه. این تلویزیون از Dolby Vision IQ HDR برای افزایش جزئیات، رنگ و کنتراست، و همچنین Dolby Atmos برای صدای فراگیر مجازی برای صدای فراگیرتر هنگام تماشای فیلم، ویدیوهای آنلاین و برنامه های تلویزیونی استفاده می کند. سری M اولین مدل کاملاً بی‌سیم ال‌جی است که از یک جعبه رله کوچک برای ارسال سیگنال‌های ویدئویی از دستگاه‌های پخش و کنسول‌های بازی به خود تلویزیون استفاده می‌کند تا ظاهری فوق‌العاده تمیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تلویزیون‌های OLED جدید ال‌جی از هوش مصنوعی برای ظاهر و صدای بهتر از همیشه استفاده می‌کنند

گیرنده بی سیم قادر به ارائه ویدئو با وضوح حداکثر 4K و حداکثر 120 هرتز برای حرکت صاف بدون توجه به آنچه در حال تماشا هستید، است. با این حال، اگر مقرون به صرفه بودن مشکل است، توجه داشته باشید که مدل 97 اینچی قیمت 30000 دلاری دارد. نسخه 77 اینچی که کوچکترین نسخه موجود است، 5000 دلار قیمت مناسب تری دارد. بررسی‌های تایید شده مشتریان در Best Buy، آمازون و وب‌سایت ال‌جی مکرراً در مورد اتصال بی‌سیم با استفاده از جعبه OneConnect صحبت می‌کنند، که امکان راه‌اندازی تمیز و مینیمالیستی را فراهم می‌کند. آنها همچنین کیفیت تصویر OLED مشخصه را حتی با صفحه نمایش بزرگتر 97 اینچی برجسته می کنند.

  نمایشگاه Tech Summit با محوریت مد و فناوری و با حمایت مدیران خودرو برگزار شد

مشخصات LG OLED evo M Series – اندازه صفحه نمایش: 77-97 اینچ | نوع پنل: OLED | نرخ تجدید: 120 هرتز | وضوح: 4K | HDR: Dolby Vision IQ | سمعی: Dolby Atmos | دستورات صوتی: الکسا، اوکی گوگل

منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/best-oled-tv/#ftag=RSSbaffb68