بهترین معاملات فناوری Cyber ​​Monday: Apple، Sonos و موارد دیگر

جمعه سیاه قبلا یک روز بود! به نظر می رسد این بار از اواسط نوامبر شروع شد و امروز یکشنبه هستیم. این روز چه تفاوتی با دوشنبه سایبری دارد؟ دوشنبه چه تفاوتی با سه شنبه خواهد داشت؟ در این مرحله، همه چیز فقط یک لکه به سختی متمایز است. اما خبر خوب این است که پیشنهادات هنوز وجود دارد. آنها فردا نیز اینجا خواهند بود، اما اگر برنامه های یکشنبه شما شامل جستجوی معاملات باشد، حداقل تعداد زیادی پیدا خواهید کرد.

بسیاری از معاملات عالی که روی تلفن‌ها، ساعت‌های هوشمند، هدفون و لوازم جانبی دیده‌ایم تا آخر هفته ادامه دارند – ما همه آنها را بررسی کردیم تا مطمئن شویم. این مقاله جایی است که ما معاملات داغ را جمع آوری می کنیم، اما پوشش جمعه سیاه/دوشنبه سایبری/تجارت غیرمتمایز ما فراتر از یک مورد است. می‌توانید تمام پوشش‌های ما را که در اینجا جمع‌آوری شده است، بیابید، و فراموش نکنید که راهنمای ما برای بهترین معاملات زیر 100 دلار، زیر 50 دلار و زیر 25 دلار را بررسی کنید.

آیا احساس می کنید کمی تحت تأثیر پیشنهاداتی قرار گرفته اید؟ برای خرید فناوری به مشاوره نیاز دارید؟ ما پیشنهادات داخل هواپیما این تیم برای درمان خرده‌فروشی شما اینجاست، و ما در تاریخ 27 نوامبر ساعت 11 صبح به وقت شرقی به سوالات داغ شما درباره خرید سایبر دوشنبه به صورت زنده پاسخ خواهیم داد. یک سوال اینجا بگذارید.

به روز شده در 26 نوامبر در 5:03 بعد از ظهر ET: بررسی پیشنهادات موجود، تنظیم قیمت‌ها و افزودن چند پیشنهاد دیگر برای چراغ‌های کریسمس Govee، دستگاه اسپرسوخانه خانگی Breville Barista Express، Acer Chromebook Spin 714، دیابلو IVو بیشتر.

منبع: https://www.theverge.com/23976342/cyber-monday-2023-best-early-deals-tech-speakers-gadgets

  وردل امروز: پاسخ و نکاتی برای 24 مارس