بهترین معاملات لپ تاپ امروز

ما به دنبال معاملات لپ‌تاپ در خرده‌فروش‌هایی مانند آمازون، والمارت، و بهترین خرید، و همچنین وب‌سایت‌های تولیدکنندگان بزرگی مانند Lenovo، HP، Dell، Apple، Acer، و Asus بودیم. ما همچنین از ابزارهای مختلف ردیابی قیمت استفاده کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که پیشنهاد ادعا شده نادرست نیست.

ما بر روی محصولات با کیفیت از تامین کنندگان پیشرو تمرکز کردیم زیرا تخفیف های این لپ تاپ ها احتمالاً بیشترین تقاضای خریداران بالقوه را دارند.

هنگام جمع آوری لیست بهترین معاملات، موارد زیر را در نظر گرفتیم:

  • قیمت: طبیعتا قیمت لپ تاپ های پیشنهادی ما باید شامل تخفیف جذاب باشد. در حالی که برخی از تخفیف ها نسبت به قیمت کلی کوچک هستند – به عنوان مثال، 30 دلار تخفیف برای یک دستگاه 150 دلاری – و سایر تخفیف ها صدها دلار است، ما می خواستیم مطمئن شویم که در همه موارد، نسبت قیمت به کیفیت خوب است.
  • امکانات: ما طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌ها را با ویژگی‌هایی که مطمئناً شما را شگفت‌زده خواهند کرد، شامل اندازه‌های مختلف صفحه نمایش، پردازنده‌ها، گزینه‌های حافظه و فضای ذخیره‌سازی گنجانده‌ایم. علاوه بر این، این لپ‌تاپ‌ها دارای سطوح امنیتی مختلف، گزینه‌های قفل والدین و وضوح نمایشگر هستند.
  • مورد استفاده: در ZDNET موارد استفاده متفاوتی را نیز در نظر گرفته ایم. به عنوان مثال، ممکن است به دنبال یک لپ‌تاپ اولیه مقرون‌به‌صرفه برای یک کودک باشید، یا ممکن است به یک لپ‌تاپ قابل ارتقا و مناسب برای کار نیاز داشته باشید. یا ممکن است به دنبال یک دستگاه بازی باشید.بنابراین ما مجموعه ای از توصیه ها را بر اساس اهداف مختلف گردآوری کرده ایم.
  Meilleures offres de téléphone : 1 000 $ de réduction sur les pliables Samsung, iPhone SE gratuit et plus

منبع: https://www.zdnet.com/article/laptop-deals/#ftag=RSSbaffb68