بهترین کیس های آیپد ایر در سال 2024: تست شده و توسط کارشناسان بررسی شده است

ویژگی های Apple Smart Folio: عملکرد خودکار خواب-بیداری | اتصال مغناطیسی به iPad شما | طراحی براکت دوگانه

شکست دادن یک کیس مستقیماً از سازنده سخت است. وقتی Smart Folio طراحی شده توسط اپل را برای iPad Air خود انتخاب می کنید، نه تنها تناسب کامل را تضمین می کنید. همچنین ویژگی‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانند محافظت و استفاده از رایانه لوحی شما را آسان‌تر کنند، مانند امکان شارژ ، Apple Pencil با قاب.

رایان راتکوفسکی، بنیانگذار Cascade Interactive، می‌گوید: «زندگی من به‌عنوان یک مربی دیجیتال مارکتینگ مرا در حرکت نگه می‌دارد، بنابراین من به یک خلاصه نیاز دارم که به همان اندازه در مورد دفاع باشد. “و اینجا بهترین بخش است، ویژگی که من هرگز از آن خسته نمی شوم: عملکرد بیدار/خواب خودکار.”

این ویژگی که راتکوفسکی آن را «قهرمان گمنام عملکرد آی‌پد» می‌نامد، به این معنی است که هر بار که کیس را باز می‌کنید، صفحه آی‌پد ایر شما به‌طور خودکار بیدار می‌شود. وقتی آن را می بندید، تبلت به حالت خواب می رود و در مصرف باتری صرفه جویی می کند، اگرچه ممکن است به آن نیاز نداشته باشید زیرا آخرین نسل تا 10 ساعت عمر باتری دارد.

Smart Folio به صورت مغناطیسی به تبلت شما متصل می شود. این باعث می شود طراحی نازک و سبک باشد، اما در صورت افتادن آن، لبه های iPad Air شما در معرض آسیب قرار می گیرد.

همچنین: بررسی iPad Air (2022): خیلی خوب است که تقریباً از خرید iPad Pro خود پشیمان هستم

کاور Smart Folio دارای طراحی سه تایی است که در هشت گزینه رنگی موجود است. این به شما امکان می دهد آن را بچرخانید تا به عنوان یک برآمدگی کوچک برای تایپ راحت تر روی سطح تبلت خود عمل کند. از طرف دیگر، می‌توانید آن را به‌عنوان پایه تا کنید تا آی‌پد ایر را تقریباً به‌صورت عمودی برای مشاهده آسان نگه دارید.

  نکات و پاسخ‌های "اتصالات" NYT برای 25 ژانویه: نکاتی برای حل و فصل "اتصالات" شماره 228.

نقطه ضعف اصلی در اینجا قیمت است. این کیس با قیمت 79 دلار حتی به مقرون به صرفه ترین کیس ها هم نزدیک نیست. با این حال، خرید مستقیم قاب از اپل می‌تواند به شما آرامش خاطر در مورد تناسب و عملکرد را بدهد – و می‌تواند فرآیند را ساده‌تر کند، زیرا می‌توانید آن را همزمان با خرید iPad Air خود خریداری کنید. بسیاری از بازبینان Best Buy موافق هستند و خاطرنشان می کنند که با وجود محافظت، کیفیت و سهولت استفاده، قیمت آن برای یک کیس بالا است.

نینا کلاپرتون می‌گوید: «آن را به‌عنوان قاب‌های بتمن آی‌پد در نظر بگیرید: باریک، پست و علی‌رغم نمایه بسیار باریک، برای دفاع از دستگاه شما ساخته شده است». به عنوان مدیر عامل She Knows SEO، او اغلب سفر می کند و iPad Air خود را با خود می برد. او می‌گوید Apple Smart Folio می‌تواند «برآمدگی‌های روزمره را مانند یک قهرمان کنترل کند، و از مقصران معمولی مانند ریختن، گرد و غبار و ،‌ها دور نگه دارد».

کاربران کنونی آمازون گزارش می دهند که از کیفیت، ظاهر و تناسب قاب محافظ Apple Smart Folio خوششان آمده است. با این حال، برخی از کاربران گفتند که محافظت زیادی ارائه نمی دهد، به خصوص با توجه به قیمت بالای آن.

منبع: https://www.zdnet.com/article/best-ipad-air-case/#ftag=RSSbaffb68