بهترین گریل (2024): زغال چوب، گاز، پلت، هیبریدی و لوازم جانبی کباب ،

برف آب می شود، پرندگان مهاجرت می کنند و گودال ها گرد و غبار سیگاری های خود را پاک می کنند. شوخی می کنم، پیت مسترها هرگز اجازه نمی دهند گرد و غبار روی یک سیگاری بیفتد. اما فصل کباب ، در افق است. زمان آن فرا رسیده است که به بیرون آوردن گریل و شاید حتی تعویض آن فکر کنید. هر چند کمی طاقت فرسا است. کدام گریل برای شما مناسب است؟

ما سال‌هاست که گریل‌ها را آزمایش می‌کنیم – داغ ،، دود ،، کباب ، و حتی پختن در همه شرایط آب و هوایی – تا بهترین انتخاب را برای همه پیدا کنیم. در زیر، بهترین انتخاب‌های ما را برای هر دسته (زغال‌سنگ، گاز، گلوله‌ها، هیبریدی‌ها و انواع دیگر)، همراه با برخی از گزینه‌ها، و همچنین توصیه‌های کلی برای خرید در صورتی که هیچ‌کدام از آن‌ها برای شما جذابیت نداشت، پیدا خواهید کرد.

برای تمام نیازهای خود در فضای باز، حتماً سایر راهنمای خرید ما را بررسی کنید، مانند بهترین کباب پزهای قابل حمل، بهترین لوازم جانبی کباب ،، بهترین وسایل کمپینگ، بهترین چادرها و بهترین دوربین های دوچشمی.

به روز شده در مارس 2024: ما نمرات آزمون به روز شده را برای کباب پزهای مختلف، بخش جدیدی در مورد زغال چوب با کیفیت بالا و لینک ها و قیمت های به روز اضافه کرده ایم.

پیشنهاد ویژه برای خوانندگان Gear: a اشتراک یک ساله به کابل برای 5 دلار (25 دلار تخفیف). این شامل دسترسی نامحدود به کابل.com و مجله چاپی ما (در صورت تمایل). اشتراک ها کمک می کند تا کارهایی که هر روز انجام می دهیم تامین شود.

منبع: https://www.wired.com/gallery/best-grills/

  مهندسی تکنولوژی نرم افزار کامپیوتر موسسه آموزش عالی الکترونیکی ایرانیان