بهترین VPN های مسافرتی 2024: آزمایش شده و بررسی شده توسط کارشناسان

ویژگی های NordVPN: پیشخدمت: بیش از 5000، 60 کشور | اتصالات همزمان: شش | ایموبلایزر: بله | بستر، زمینه: Windows، MacOS، iOS، Android، Linux، Android TV، Chrome، Firefox، Edge | ثبت: بدون گزارش فعالیت | تضمین بازگشت پول: 30 روز

در بررسی ما از NordVPN، اتصال سریع و قابل اعتمادی داشت و به طور کلی در طیف گسترده ای از موقعیت های آزمایشی سازگار بود. اگر در حال سفر هستید، احتمالاً می‌توانید روی NordVPN حساب کنید مهم نیست از کجا وصل می‌شوید.

NordVPN همچنین از اشتراک گذاری P2P (همتا به همتا) پشتیبانی می کند و یکی از VPN های مورد علاقه ما برای تورنت است. به لطف ویژگی Double VPN خود، لایه دوم رمزگذاری را ارائه می دهد و اگر می خواهید VPN را اجرا کنید که به عنوان سرور نیز عمل می کند، یک آدرس IP اختصاصی دارد. با توجه به سازگاری، NordVPN از تمام سیستم عامل های اصلی پشتیبانی می کند و دارای افزونه های مرورگر اضافی برای کروم، فایرفاکس و مایکروسافت اج است.

خداحافظ: NordVPN سرعت و عملکرد ثابتی را ارائه می دهد

به طور کلی، NordVPN یکی از بهترین انتخاب ها، به ویژه برای سفر است. دارای 30 روز ضمانت بازگشت وجه است، که باید زمان زیادی را در اختیار شما قرار دهد تا محصول را آزمایش کنید و ببینید آیا برای شما مناسب است یا خیر. می توانید بین Complete، Plus و Standard یکی را انتخاب کنید، تفاوت در دسترسی به مدیر رمز عبور، اسکنر نقض داده یا سرویس ذخیره سازی ابری رمزگذاری شده است.

قیمت ها از 2.99 دلار در ماه در یک برنامه استاندارد دو ساله شروع می شود. برنامه های یک ساله از 4.49 دلار شروع می شود. اگر می‌خواهید از امنیت سایبری و پوشش سرقت هویت نیز محافظت کنید، اشتراک Ultimate را در نظر بگیرید که از 5.99 دلار در ماه شروع می‌شود.

  ترموستات هوشمند آمازون - CNET

در زمان نگارش این مقاله، NordVPN تبلیغاتی را برای مشترکین جدید اجرا می کند و در صورت انتخاب یک برنامه یک یا دو ساله، سه ماه دسترسی اضافی را به صورت رایگان ارائه می دهد.

منبع: https://www.zdnet.com/article/best-travel-vpn/#ftag=RSSbaffb68