تاریخ‌های انتشار و تریلرهای بزرگ‌ترین فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی که در سال ۲۰۲۴ پخش می‌شوند

دوران طلایی پرهزینه استریم به پایان رسیده است و با شروع سال 2024، خدماتی مانند نتفلیکس، دیزنی و پرایم ویدیو تولید را کاهش می دهند، قیمت ها را افزایش می دهند و تبلیغات را جمع می کنند. با این حال، با وجود اینکه به اندازه سال‌های اخیر، نمایش‌ها و فیلم‌های جدیدی برای اضافه ، به منوی تماشای بی‌نظیر شما وجود ندارد، هنوز هم وجود دارد که ارزش انتظار برای آنها را داشته باشد.

و حتی پس از یک یا دو ادغام (با شایعات بیشتر در آینده)، لیست پلتفرم های استریم همچنان طولانی است، از جمله Netflix، Hulu، Paramount Plus، Prime Video، Apple TV Plus، Disney Plus، Peacock، Max و چند. دیگران.

نسخه‌های جدیدی که باید مشتاقانه منتظر باشند شامل مواردی از این دست باشند صورت فلکی (اپل تی وی پلاس، 21 فوریه)، آواتار: آخرین هواساز (۲۲ فوریه، نتفلیکس)نظام حکومتی (حداکثر، 3 مارس)نخل سلطنتی (اپل تی وی پلاس، 20 مارس)، افتادن (12 آوریل، پرایم ویدیو)، و همچنین فصل های جدید یا اسپین آف های نمایش های محبوب مانند تواریخ بریگرتون، حلقه های قدرت، سنگ زرد، ماندالوریان، نکات، خائنانو خیلی بیشتر.

در اینجا تاریخ انتشار، اطلاعات تیزر و تریلرهای تمام فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی پخش جریانی که در سال 2024 تماشا خواهیم کرد، آمده است:

منبع: https://www.theverge.com/24065499/netflix-disney-plus-max-release-date-trailer-streaming-calendar

  کیا EV9 به عنوان خودروی سال 2024 انتخاب شد