در اینجا نحوه ایجاد یک حساب IRS به صورت آنلاین آورده شده است

تقریباً زمان فصل مالیاتی 2024 فرا رسیده است، و ممکن است ایده خوبی باشد که دریافت کنید یک شروع در سپرده شما. شما کمی بیش از سه ماه دیگر فرصت دارید مهلت روز مالیات، و به طور متوسط ​​​​مودیان مالیاتی 13 ساعت طول می کشد تا اظهارنامه مالیاتی خود را تکمیل کند. اگر می‌خواهید هر چه سریع‌تر شروع کنید، یک حساب IRS آنلاین می‌تواند فرآیند تشکیل پرونده را کمی سریع‌تر و آسان‌تر کند.

لوگوی مشاوره مالیاتی CNET

رابرت رودریگز / CNET

ثبت نام آنلاین در IRS کمی زمان می برد، اما ارزشش را دارد. هنگامی که به سیستم IRS دسترسی پیدا کردید، می توانید اطلاعاتی را که باید امسال به صورت الکترونیکی تشکیل دهید – مانند خودتان – دریافت کنید درآمد ناخالص تعدیل شدهیا AGI، مالیات های سال گذشته – و همچنین رونوشت های کامل سال های مالیاتی قبلی.

درباره مزایای ایجاد حساب کاربری IRS به صورت آنلاین و نحوه عملکرد فرآیند ثبت نام بیشتر بدانید. برای اطلاعات بیشتر مالیاتی، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد فصل مالیاتی 2024 بدانید.

چرا باید یک حساب آنلاین با IRS ایجاد کنم؟

دلیل اصلی ایجاد یک حساب IRS، یافتن سریع اطلاعات مالیاتی شخصی شماست. پس از ثبت نام، می توانید به طیف گسترده ای از اطلاعات مالیاتی خود دسترسی داشته باشید، از جمله:

  • درآمد ناخالص تعدیل شده شما
  • جزئیات آخرین اظهارنامه مالیاتی شما
  • سابقه پرداخت در پنج سال گذشته
  • مقدار مالیاتی که در حال حاضر بدهکار است
  • نسخه های دیجیتالی برخی از اطلاعیه های IRS
  • مجوزهای حرفه ای مالیاتی

علاوه بر مشاهده اطلاعات مالیاتی شخصی خود، با یک حساب آنلاین IRS می توانید پرداخت ها را به صورت آنلاین انجام دهید، برای اطلاعیه های IRS خاصی بدون کاغذ بروید و درخواست های مجوز از متخصص مالیاتی خود را تأیید کنید.

می‌توانید نسخه‌های فوری سوابق مالیاتی، مانند رونوشت‌های اظهارنامه‌های مالیاتی گذشته و صورت‌های دستمزد و درآمد را دریافت کنید. با یک حساب آنلاین، می‌توانید برای افزودن یک لایه امنیتی اضافی به سوابق مالیاتی خود، یک پین حفاظت از هویت درخواست کنید.

  رنجر 8 روی سطح ماه فرود آمد

کارشناسان مالیاتی توصیه می کنند در صورتی که در آینده با مشکل مالیاتی مواجه شدید، یک حساب آنلاین IRS ایجاد کنید. بهتر است یک حساب کاربری از قبل ایجاد کرده باشید تا اینکه مجبور شوید تحت فشار مشکلات مالیاتی در حال حاضر به صورت آنلاین ثبت نام کنید.

برای ایجاد حساب کاربری IRS به صورت آنلاین به چه اطلاعاتی نیاز دارم؟

اگر همه چیز خوب پیش برود، ایجاد یک حساب کاربری IRS به صورت آنلاین حدود 15 تا 30 دقیقه طول می کشد. قبل از شروع فرآیند، باید اسناد و اطلاعاتی را جمع آوری کنید. در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید:

  • یک آدرس ایمیل معتبر
  • آدرس پستی شما
  • پاسپورت، کارت پاسپورت یا گواهینامه رانندگی ایالات متحده
  • شماره تامین اجتماعی یا شماره شناسایی مالیاتی شما
  • یک تلفن همراه برای شما ثبت شده است

چگونه در IRS.gov ثبت نام کنم؟

IRS تعدادی مسیر برای دسترسی به ثبت نام جدید ارائه می دهد. ساده ترین راه این است که به صفحه حساب آنلاین خود در وب سایت IRS مراجعه کنید. برای شروع فرآیند ثبت نام، روی دکمه آبی رنگ “ورود به حساب آنلاین خود” کلیک کنید.

پس از هدایت صفحه انتظار، به صفحه ای هدایت می شوید که از شما می خواهد به یک حساب ID.me یا حساب IRS موجود وارد شوید یا یک حساب ID.me جدید ایجاد کنید. ID.me یک سرویس شناسایی شخص ثالث است که اکنون برای همه حساب های IRS مورد نیاز است.

ثبت نام در ID.me باید حدود 15 دقیقه طول بکشد و نیاز به عکس یا اسکن شناسنامه شما دارد – روی دکمه کلیک کنید ID.me یک حساب کاربری ایجاد کنید برای ادامه، دکمه سبز دایره شده است.

برای توضیح کامل در مورد مراحل ثبت نام ID.me لطفا راهنمای دقیق ما را برای ID.me ببینید. در اینجا مراحل اساسی وجود دارد:

1. در صفحه ID.me که در آن حساب کاربری خود را ایجاد می کنید، آدرس ایمیل خود را وارد کرده و رمز عبور را انتخاب کنید.

  خالق Touch ID و قابلیت چند لمسی صفحه نمایش آیفون، اپل را ، می کند

2. سپس آدرس ایمیل خود را تایید کنید.

3. اکنون احراز هویت چند مرحله ای را با گوشی خود فعال کنید.

4. تأیید هویت را انتخاب کنید: سلف سرویس با «سلفی ویدیویی» یا چت ویدیویی با نماینده ID.me.

5. عکس شناسنامه خود را آپلود کنید.

6. یک «ویدیو سلفی» بگیرید و آپلود کنید یا یک یا دو ساعت برای مصاحبه چت ویدیویی صبر کنید.

7. شماره تامین اجتماعی خود را وارد کنید.

8. در نهایت، اجازه دسترسی IRS به تأیید ID.me را بدهید.

هنگامی که به IRS اجازه دسترسی به اطلاعات ID.me خود را دادید، حساب IRS آنلاین شما باید راه اندازی شود و باید بتوانید به تمام اطلاعات و ویژگی های ارائه شده توسط IRS دسترسی داشته باشید.

برخی از کاربران IRS Online Account و ID.me پس از ثبت نام پیام خطای رایجی را گزارش کرده اند: “شرطی شناسایی شده است که از دسترسی شما به این سرویس جلوگیری می کند.”

اگر این پیام را دریافت کردید، IRS توصیه می کند صبر کنید و بعداً وارد شوید. اگر در طول زمان پیغام خطا را به طور مکرر دریافت کردید، باید کلیک کنید جایگزین های خود را ببینید در صفحه خطا برای حل مشکل خود از طریق تلفن یا ایمیل.

ID.me و IRS چگونه هویت را تأیید می کنند؟

ID.me یک شرکت “تأیید هویت” شخص ثالث است که با IRS، اداره تامین اجتماعی، وزارت امور کهنه سربازان و 27 دولت ایالتی، عمدتاً برای مزایای بیکاری کار می کند.

من خودم را شناسایی می کنم

ID.me علاوه بر تأیید هویت از IRS، تخفیف های نظامی و دانشجویی را نیز بررسی می کند.

ID.me

IRS در سال 2017 شروع به استفاده از ID.me برای تأیید هویت به عنوان یک برنامه آزمایشی کرد و از آن زمان به بعد آن را گسترش داد تا همه حساب های جدید را در بر بگیرد. کاربران IRS که قبل از پیاده‌سازی ID.me حساب‌های آنلاین ایجاد کرده‌اند همچنان می‌توانند از حساب‌های خود در این زمان استفاده کنند، اما باید تا تابستان 2022 در ID.me ثبت نام کنند. IRS هنوز تاریخ مشخصی را اعلام نکرده است که حساب‌های قدیمی چه زمانی باید انجام دهند. به ID.me بروید.

  16 عکس نمادین ناسا که همه چیز را تغییر داد

ID.me و IRS اخیراً انتقادات گسترده ای را در مورد سلفی ویدیویی اجباری دریافت کرده اند، مرحله ثبت نام اجباری که شامل فناوری تشخیص چهره است. سیاستمداران و گروه های مدافع به شدت با این عمل مخالفت کرده اند و می گویند که یک شرکت خصوصی نباید داده های بیومتریک میلیون ها آمریکایی را جمع آوری کند. آنها همچنین خاطرنشان کردند که نشان داده شده است که فناوری تشخیص چهره منجر به نرخ مثبت کاذب بالاتر برای چهره های سیاه پوست و آسیایی می شود.

در فوریه 2022، IRS “انتقال به استفاده از تایید شخص ثالث شامل تشخیص چهره” را اعلام کرد و گفت که فرآیند تأیید هویت جدیدی را ایجاد خواهد کرد که نیازی به تشخیص چهره ندارد.

این آژانس دو هفته بعد با اعلام این که مالیات دهندگانی که برای حساب های IRS ثبت نام می کنند، به جای مرحله تشخیص خودکار، گزینه «مصاحبه چت ویدیویی» را خواهند داشت. تصمیم برای استفاده از سلفی ویدیویی یا مصاحبه چت تصویری اکنون در ابتدای فرآیند ثبت حساب IRS (شماره 4 در مراحل ذکر شده در بالا) گرفته می شود.

درباره ID.me بیشتر بدانید و خطرات و مزایای احتمالی خدمات شناسایی.

آیا می توانم یک حساب IRS به صورت آنلاین برای تجارت خود ایجاد کنم؟

IRS حساب های تجاری را از طریق پورتال آنلاین خود فعال کرده است. در حال حاضر، اگر مالک انحصاری هستید که اظهارنامه را با شماره شناسایی کارفرما – یا EIN – ارسال می کند، یا اگر شریک یا سهامدار هستید که دارای SSN یا TIN است و دارای تقویم است، می توانید به حساب مالیاتی کسب و کار دسترسی داشته باشید. K-1 برای سال های 2019-2022.

در حال حاضر، شرکا یا سهامداران فقط می توانند برای سال هایی که دارای جدول K-1 هستند، به حساب مالیات کسب و کار دسترسی داشته باشند. به گفته وب سایت IRS، به زودی پشتیبانی از “انواع و نقش های تجاری بیشتر” را اضافه می کند.

کاری که می توانید در صورت حساب مالیاتی کسب و کار خود انجام دهید بستگی به نوع کسب و کار شما و نقشی که در آن کسب و کار دارید دارد.

صاحبان مشاغل همچنین می توانند با استفاده از سیستم الکترونیکی پرداخت مالیات فدرال، پرداخت ها را انجام دهند یا پرداخت های تخمینی را برنامه ریزی کنند.

منبع: https://www.cnet.com/personal-finance/taxes/how-an-online-irs-account-can-help-you-get-your-taxes-finished/#ftag=CAD590a51e