دکتر هو دستور رسمی ماهی تن سیلویا مدرس را منتشر کرد

تصویری از مقاله ای با عنوان Doctor Who دستور العمل رسمی برای کاری وحشتناک خود را منتشر کرده است

تصویر: بی بی سی

چه زمانی دکتر هو به صفحه نمایش ما بازگشت آخر هفته گذشته در “جانور ستاره“، این منجر به انواع تهدیدات عجیب و گاه ترسناک از سوی میپ شیطون در Wrarth Warriors Insectoid. اما شاید هیچ چیز نمی تواند شما را وادار کند پشت کاناپه بدوید، جز یک شوخی/تهدید: کاری ماهی که توسط مادر دونا تهیه شده بود.

وقتی دونا و خانواده‌اش را در فیلم The Star Beast می‌یابیم، نجیب‌زادگان دوران سختی را پشت سر می‌گذارند. پس از اهدای برنده های قرعه کشی که دکتر دهم به طور مخفیانه درست قبل از تولدش به او هدیه داده بود، دونا پس از از دست دادن شغل دیگری تلاش می کند تا با همسر و دخترش زندگی خود را تامین کند. یکی از زمینه‌هایی که او در آن ثروتمند می‌ماند، خواه ناخواه، کمک مادرش سیلویا است که برای سبک ، بار برای خانواده دخترش غذا آماده کرده است. در حالی که ما داستان های افسانه ای در مورد یک رول سوسیس واقعاً غول پیکر می شنویم، تنها یکی از تجربیات آشپزی سیلویا قلب و ذهن را، چه خوب و چه بد، تسخیر کرده است. دکتر هو fandom در هفته گذشته: توضیحات کاملاً خنده دار او در مورد آنچه در منو است قبل از اینکه همه چیز اشتباه شود دکتر هوسبک برند کاری ماهی تن مدرس!

این یکی از خنده دارترین لحظات در یک قسمت از قبل خنده دار است. زایمان ژاکلین کینگ از خط ساده بی نقص است، و عالم صغیر کامل نویسنده/نمایشگر است جهان بینی راسل تی دیویس برای دکتر هو، عادی بودن عجیب زندگی انسان در برخورد با دنیای عجیب و غریب و بیگانه ماجراجویی در زمان و مکان. اما همچنین: ایده کاری ماهی تن بسیار ساده است به طرز عجیبی برای بسیاری از مردم منزجر کننده است، به همین دلیل است دکتر هو هواداران دچار وسواس شدند. به یاد داشته باشید، این پایگاه طرفدارانی است که با کمال میل فیش فینگر و کاستارد را بعد از اینکه دکتر یازدهم در اولین قسمت خود از آن استفاده کرد، امتحان کرد. در مقام مقایسه، کنسرو کاری ماهی تن عملا یک وعده غذایی فانتزی است. اما در حالی که «جانور ستاره ای» سیلویا مدرس تونا را در ضرب و شتم بیگانه خود پشت سر گذاشته است، از هوویان های کنجکاو آشپزی نترسید: بی بی سی ارائه کرده است. یک دستور رسمی بنابراین می توانید آن را در خانه انجام دهید. آن را در زیر بررسی کنید!

  همه ماهی هایی که نمی توانیم ببینیم

عناصر

  • 2 قاشق چایخوری زیره آسیاب شده
  • 1 قاشق چایخوری گشنیز آسیاب شده
  • نصف قاشق چایخوری زردچوبه
  • 1 قاشق چایخوری پودر فلفل تند
  • 1 قاشق چایخوری زنجبیل
  • نمک واسه مزه، نمک برای طعم دادن)
  • 1 عدد پیاز
  • 5 حبه سیر، خرد شده
  • 2 قوطی ماهی تن خرد شده
  • 1 قوطی گوجه فرنگی را آبکش کنید
  • نصف شیشه زیتون سیاه

روش

  1. پیاز را به مدت پنج دقیقه سرخ کنید تا طلایی شود.
  2. سیر را اضافه کنید، دو دقیقه هم بزنید.
  3. ادویه ها را مخلوط کنید، سریع هم بزنید، دو قوطی ماهی تن اضافه کنید.
  4. دوباره دوبار هم بزنید.
  5. قوطی گوجه فرنگی و زیتون را اضافه کنید.
  6. بگذارید بجوشد تا سس غلیظ شود.
  7. حرارت را به مدت ده دقیقه کم کنید.
  8. خدمت.

اگرچه ماهی تن مدرس تا حد زیادی ناشناخته است (شاید به دلایل خوب، با توجه به لیست مواد تشکیل دهنده)، ظاهراً ماهی تن مدرس یکی از مواد اصلی خانواده دیویس است. مسیر تفسیر برای “جانور پر ستاره”. بنابراین، چه می‌خواهید با سوخت پشت یکی از تأثیرگذارترین ذهن‌های تلویزیون بریتانیا میل کنید، یا به چیزی برای خوردن نیاز دارید. دکتر هو این آخر هفته برمی گردد…شاید به اندازه کافی شجاع باشید که این را امتحان کنید و ببینید نجیب زاده ها چه چیزی را از دست داده اند؟


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/doctor-who-how-to-make-tuna-madras-official-recipe-bbc-1851067290