«زمان‌های بی‌سابقه»: در درون رویکرد سه‌بعدی که رهبران کسب‌وکار به سمت هوش مصنوعی مولد می‌روند

از آنجایی که هیاهو در مورد هوش مصنوعی مولد به ارتفاعات بی سابقه ای می رسد، بسیاری از سازمان ها بر این تمرکز دارند که چگونه می توان از این فناوری نوظهور برای بهبود مدیریت نیروی کار و بهره وری استفاده کرد. اما استفاده ظریف‌تری از هوش مصنوعی وجود دارد، و آن بهره‌برداری و استخراج بینش از داده‌های کسب‌وکار شما است.

Archana Vemulapalli، رئیس محصول و استراتژی جهانی داده و هوش مصنوعی در AWS: Optimizing Employee Experience، توسعه محصول جدید و مدل عملیاتی کل سازمان، گفت: C-Suites و بوردها به هوش مصنوعی مولد در سه بعد نگاه می کنند.

ومولاپالی گفت: “داده ها پایه و اساس هستند. و هنگامی که شما بر روی یک پایه متزلزل بنا می کنید، دوام نمی آورد.” داشتن ساختارهای معنی‌داری که کسب‌وکار می‌تواند از آنها استفاده کند، بسیار بزرگ خواهد بود.»

در این قسمت از «Into the Cloud»، جیسون هینر، سردبیر ZDNET با Vemulapalli در مورد آنچه AWS از مشتریان اجرایی امروزی می‌شنود، نحوه مدیریت داده‌های مختلف مورد نیاز برای تقویت ابتکارات هوش مصنوعی و چگونگی تعیین اینکه آیا شما دارید صحبت کرد. ابزار مناسب برای انجام کار

منبع: https://www.zdnet.com/article/an-unprecedented-time-inside-the-three-dimensional-approach-corporate-executives-are-taking-to-generative-ai/#ftag=RSSbaffb68

  دنیس ویلنوو Dune 3 را می سازد