ما حدود 10 دقیقه Deadpool & Wolverine را دیدیم

امسال دقیقاً یک فیلم استودیوی مارول در سینماها اکران می‌شود، اما یکی از بزرگترین فیلم‌هاست. ددپول و ولورین برای 26 جولای برنامه ریزی شده است و نه تنها اولین فیلم MCU در مورد قاتل حواس پرت رایان رینولدز خواهد بود، بلکه اولین حضور ولورین در MCUبا بازی هیو جکمن

این به تنهایی طرفداران را در حال حاضر هیجان زده کرده است تعداد افرادی که تماشا کردند اولین تریلر دوباره آن را ثابت کرد. در ادامه سرگرمی، دیزنی فیلم جدیدی را در CinemaCon 2024 به نمایش گذاشت و این اتفاقی است که افتاد.

وید ویلسون یک منگنه می‌گیرد، از آن برای گذاشتن کلاه گیس خود استفاده می‌کند و می‌گوید: “حالا بیایید خودروهای دارای گواهینامه قبلی را بفروشیم، لعنتی.” برش به وید در صندلی عقب ماشین با خانواده در حین رانندگی آزمایشی. چند سوال از او می پرسند اما او همچنان به فحاشی می پردازد و می گوید که بچه دار نمی شود زیرا رابطه واژینال زیادی ندارد. او در آن بد است.

ظاهراً پیتر (راب دیلینی) نیز در آنجا کار می کند و در رختکن در مورد اینکه وید ممکن است فروشنده بدی باشد صحبت می کنند، اما او همیشه می تواند دوباره یک ابرقهرمان باشد. وید توضیح می دهد که او برای همیشه کارش را انجام داده است. این همان زندگی است که او می‌خواهد و اگر شما “میانه را هدف بگیرید، هرگز آن را از دست نخواهید داد.” پیتر به او نشان می دهد که به هر حال یک لباس قدیمی ددپول را در کمد خود نگه می دارد.

وید و پیتر با دوچرخه از محل کار به خانه می روند و وید متوجه می شود که شخصی از آنها عکس می گیرد. گفتگو در مورد تمایل دوباره به ابرقهرمان شدن ادامه می یابد و پیتر از وید می پرسد که آیا او فقط به خاطر تولدش ناراحت است؟ او همچنین به یک پیرسینگ بسیار جالب اشاره می کند که به تازگی انجام داده است.

  به نظر می رسد گوگل در حال ساخت یک فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی برای کروم بوک ها است

بله، تولد وید است. او وارد آپارتمان او می شود و یک مهمانی غافلگیرکننده است. همه دوستان او از دو فیلم اول هستند: Negasonic، Colossus، Dopinder، Blind Al و دیگران. وید در اتاق راه می‌رود و با همه تماس می‌گیرد. یکی از بهترین چیزهای این داستان این است که وید و آل با انبوهی توهین به این طرف و آن طرف می روند. او از او می‌پرسد که آیا می‌خواهد کوکائین مصرف کند و او می‌گوید این تنها چیزی است که کوین فایگه گفته بود روی میز نبود. او یک سری نام‌های جعلی مختلف را به صدا در می‌آورد و او می‌گوید فایگه همه آنها را می‌داند. در نهایت، او گفت: “می خواهی آدم برفی بسازی؟” که او می گوید، بله، اما من نمی توانم.

ونسا هم آنجاست و دیگر با هم نیستند. با این حال، او یک نفر را در محل کار می بیند و وید برای او خوشحال است، حتی اگر کسی را نمی بیند.

گروه “تولدت مبارک” را می خوانند و سپس وید یک سخنرانی صمیمانه در مورد اینکه چقدر همه را در این اتاق دوست دارد ایراد می کند. او می گوید با وجود چند سال سخت، الان به خاطر آنها واقعا خوشحال است. سپس شمع ها را فوت می کند…و دومین باری که این کار را انجام می دهد، در می زند.

بخشی از آن را در تریلر دیدید. این مالیات بر ارزش افزوده است. وید فرض می‌کند که این گروهی از مردان هستند که برای داشتن رابطه ، با او آنجا هستند و او در مورد آنچه می‌خواهد با تمام سوراخ‌هایش انجام دهند بسیار کثیف می‌شود. سپس آنها خسته می شوند، او را ناک اوت می کنند و او را از یکی از آن دروازه های TVA عبور می دهند.

  Wordle Today: پاسخ و نکات مربوط به 28 فوریه

در TVA، آقای پارادوکس (متیو مک فایدن) به وید می گوید که الف) او خودش را آلوده کرده است، و ب) کاری که TVA انجام می دهد. وید می‌گوید: «این یک جهنم برای یک سه نفر است. آقای پارادوکس به او می‌گوید که می‌داند وید قبلاً با دستگاه سفر در زمان کیبل از جدول زمانی سوء استفاده کرده است، اما او برای این کار اینجا نیست.

ظاهرا وید برای هدف بالاتری انتخاب شده است. وضعیتی که حتی برای TVA هم روشن نیست. او باید خط زمانی مقدس را در نقطه ای در آینده از سرنوشت وحشتناکی نجات دهد. هر دو نفر به شوخی می گویند که باید «انتقام» گرفته شود. اینکه آنها از چگونگی «سینماتیکی» «تعجب» خواهند کرد. وید می‌گوید که همه چیز را می‌خواهد، کمئوها، واریانت‌ها، آثار.

آنها به سمت صفحه نمایش می روند و روی آن استیو راجرز در نقش کاپیتان آمریکا حضور دارد. وید او را می شناسد و به صفحه سلام می کند. آقای پارادوکس گفت: “شما دیگر گم نیستید، اکنون می توانید یک قهرمان باشید.” در این لحظه، وید متوجه صفحه‌ای می‌شود که در آن ثور ددپول در حال مرگ را در دست گرفته و گریه می‌کند. “چرا ثور گریه می کند؟” او می پرسد. وید قرار نیست این را ببیند. این چیزی است که در آینده ای دور اتفاق می افتد.

وید تمام است و می گوید که برمی گردد و کمک خواهد کرد. سپس رو به دوربین می کند، به سمت او می دود، او را می گیرد، تکانش می دهد و می گوید: “بمش روباه!” من به دیزنی لند می روم! همچنین میکروفون بوم را کمی کاهش می دهد.

وید گفت: “اوه، به یک چیز دیگر نیاز دارم.” این یک کت و شلوار است. یک خیاط TVA از او یک لباس کاملاً جدید و بهبود یافته ددپول می سازد که در مجموعه ای سریع از تغییرات سریع … که شامل بیش از چند خیاط است که فاق وید را می گیرند، گرد هم می آید.

  پخش زنده Cowboys vs Bills: چگونه امروز NFL Week 15 را آنلاین تماشا کنیم

وید عاشق کت و شلوار جدید است، حتی اگر باید به آنها بگوید که این لباس یک شکارچی است. او همچنین اشاره می کند که شمشیرهای سامورایی او از آدامانتیم ساخته شده است. او به شوخی می گوید که یکی از کارمندان TVA دارد او را نگاه می کند و لباس زیرش تنگ می شود. کارمند تلفن را برمی دارد تا با HR تماس بگیرد.

این منجر به مونتاژ صحنه‌های اکشن عمدتاً از تریلر اول می‌شود. استخر سگ در حال اجرا در حرکت آهسته. تیراندازی زیاد روی صندلی عقب یک ماشین لعنتی شناور شوید. و سرانجام، او و ولورین هیو جکمن را می بینیم که در یک ماشین با هم نشسته اند.

“این لباس چیست؟” وید می پرسد. “آیا مردان ایکس شما را مجبور می کنند آن را بپوشید؟” او اظهار می کند که به نظر می رسد او در حال مبارزه با جرم و جنایت برای رمز لس آنجلس است، اما ولورین آن را ندارد. او می گوید: «من فقط سعی می کنم ارتباط برقرار کنم.

به کارگردانی Shawn Levy، ددپول و ولورین رایان رینولدز و هیو جکمن بازیگران این فیلم هستند. 26 جولای افتتاح می شود.

به روز رسانی: عنوان پست اصلی برای توصیف دقیق تر طول فیلم به روز شده است.


اخبار io9 بیشتری می خواهید؟ ببینید چه زمانی باید منتظر آخرین اخبار باشید تعجب، جنگ ستارگانو پیشتازان فضا خروجی، مرحله بعدی چیست دنیای دی سی در سینما و تلویزیونو هر آنچه که باید در مورد آینده بدانید دکتر هو.

منبع: https://gizmodo.com/deadpool-wolverine-footage-cinemacon-marvel-studios-mcu-1851404619